[Windows 7] Windows regio-vrij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik vroeg me af of Windows van zichzelf region locked is of niet. Ik ga binnenkort naar Amerika en omdat ik een nieuwe PC ga bouwen ben ik van plan daar een Windows-licentie te kopen. Schilt behoorlijk wat namelijk. Ik heb al op diverse fora gekeken maar nergens kan ik een concreet antwoord vinden. Ik wil namelijk geen problemen tegenkomen als ik het cd'tje in mijn pc doe!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Nee, zolang een Engelstalige Windows geen probleem is, ga je geen enkel probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Data DVD's hebben vziw geen regiocodering, dat is alleen voor multimedia (filmse.d.)
Hoop wel dat je een CC hebt ;)

Overigens kan het ook zomaar zijn dat je tegen exportbeperkingen aan gaat lopen, maar dat merk je vanzelf ;) Ik zou trouwens altijd voor de Ultimate versie gaan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:05

Fiber

Beaches are for storming.

Dat klinkt wel heel erg vorige eeuw... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:31
The Eagle schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:12:
Data DVD's hebben vziw geen regiocodering, dat is alleen voor multimedia (filmse.d.)
Hoop wel dat je een CC hebt ;)

Overigens kan het ook zomaar zijn dat je tegen exportbeperkingen aan gaat lopen, maar dat merk je vanzelf ;) Ik zou trouwens altijd voor de Ultimate versie gaan :)
Ze accepteren in de VS ook overal gewoon cash geld hoor...en pinnen kan gewoon met je Nederlandse bankpas (mits je de 'pinnen buiten Europa' feature ff aanzet :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wel dollars pinnen uit zo'n ATM dan he.. euro hebben ze niet :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal! Betalen zal geen probleem zijn ;)
Pagina: 1