Toon posts:

2dehandse mac min

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil graag een mac mini halen om een beetje te beginnen met mac.
Vooral omdat OS X mij fijn lijkt werken, en alles wat ik tot nu toe van Apple heb gekocht me goed bevallen is.

Nu heb ik alleen een vraag.
Ik zie nu af en toe wel eens een mac mini tegen komen voor rond de 400/500 euro met een I5.
Zou ik beter kunnen wachten tot de nieuwe mac mini uit is zodat deze prijzen naar beneden gaan?
Of maakt het geen verschil?

Ik ga er mee:
Photoshoppen(niet professioneel).
Websites maken
Office word redelijk veel gebruikt.
En als laatste mailen :P

Dan zou een mac mini mid 2010 met een I5 en minimaal 8gb ram toch genoeg zijn hier voor?

Alvast bedankt,
Jeffrey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Prijs zal misschien een enkel tientje schelen, daar zou ik zelf niet op gaan wachten. Al je wensen kun je met gemak uitvoeren op het mid 2010 model

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat is al mooi om te horen! :)

Zou je met een mid 2010 versie ook 10.9 kunnen draaien zomenteen als die uitkomt?
Of zijn die specs nog onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik stel je voor om eerst eens te zoeken naar antwoorden, ook gezien je post history.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al, inderdaad dom van mij had zelf ook even kunnen kijken:)
Bedankt voor je antwoorden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:56
Sowieso is een Mid 2010 niet uitgerust met een i5, dat zijn de C2D modellen nog. Werkt op zich ook prima, max memory is inderdaad dan 8GB wat ook voldoende is voor je werkzaamheden.

Wil je een i5 dan zal je moeten gaan kijken naar het 2011 model, die kan je aftoppen met 16GB, maar dat is wat overkill denk ik.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik dacht dat het 2010 model was.
Heb je gelijk in, ik zag namelijk deze 2:

V&A aangeboden: Apple Mac Mini 2.3 GHz 2011
V&A aangeboden: Apple Mac Mini 2.3 GHz (mid 2011)

Deze leken mij wel heel interessant, vooral die bovenste maar die in gereserveerd.

Ik had volgens mij ook hier op het forum gelezen hoe meer ram hoe soepeler die werkt?
En ik werk soms met Photoshop bestanden van 10+ GB dus ram is wel belangrijk voor mij :)
Pagina: 1