Hangt van je os af. Bij Win2k zou ik voor het geheugen kiezen, bij Win9x voor hogere bus.
M'n OS is W98SE.
Wat betreft die twee keuzes: ik neig zelf naar de eerste, lekker 384mb RAM!
Weegt 128mb minder RAM echt op tegen een FSB van 133?? M'n CPU zou dan 933mhz draaien tegenover 882mhz nu... maakt dat nou echt zóveel verschil uit dat het te rechtvaardigen is om maar met 256mb te draaien ipv 384mb??
Wat betreft die twee keuzes: ik neig zelf naar de eerste, lekker 384mb RAM!
Weegt 128mb minder RAM echt op tegen een FSB van 133?? M'n CPU zou dan 933mhz draaien tegenover 882mhz nu... maakt dat nou echt zóveel verschil uit dat het te rechtvaardigen is om maar met 256mb te draaien ipv 384mb??
als je een hogere bus draait draaien alle onderdelen van je pc sneller. Verder denk ik niet dat die 128 MB extra veel uitmaakt
maar aangezien je dat 256 reepje toch al besteld hebt kun je het gewoon uitproberen toch?
maar aangezien je dat 256 reepje toch al besteld hebt kun je het gewoon uitproberen toch?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
gooi die 128 mb deruit en geef hem aan mij 
die van mij is namelijk gisteren naar de gort gegaan
die van mij is namelijk gisteren naar de gort gegaan
Natuurlijk kan ik het gewoon uitproberen, maar ik ben gewoon benieuwd wat nou jullie mening is...
Ik hoop dat Gistron een beetje snel levert, dan zou ik morgen al kunnen gaan knutselen...
Ik hoop dat Gistron een beetje snel levert, dan zou ik morgen al kunnen gaan knutselen...
Gewoon de bus opvoeren en de 128 ergens in een server proppen of verkopen.
Windows 9x weet zich toch geen raad met zoveel geheugen. Keb het zelf gehad dat hij 256 MB gewoon leeg heeft (500k vrij) na een aantal minuten MP3 afspelen. Dan moest ik met een proggie dat geheugen weer terugclaimen en had hij weer 83% vrij.
Ik verwacht met 384 MB niet veel andere praktijken.
Windows 9x weet zich toch geen raad met zoveel geheugen. Keb het zelf gehad dat hij 256 MB gewoon leeg heeft (500k vrij) na een aantal minuten MP3 afspelen. Dan moest ik met een proggie dat geheugen weer terugclaimen en had hij weer 83% vrij.
Ik verwacht met 384 MB niet veel andere praktijken.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
system.ini:
[386Enh]
ConServativeSwapFileUsage=1
Ram 320MB in je systeem en windows swap de hele dag niet meer...
[386Enh]
ConServativeSwapFileUsage=1
Ram 320MB in je systeem en windows swap de hele dag niet meer...
Zo, het zit er nu in... lekker 384mb RAM! 
Ik heb meteen die Conservative Swapfile Usage maar aangezet... eens kijken hoe het gaat!
Ik heb meteen die Conservative Swapfile Usage maar aangezet... eens kijken hoe het gaat!
Pagina: 1