Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:39
Beste Tweakers,

Over een dikke maand loopt mijn abbonement af en dan wil ik een nieuwe telefoon kopen.
Ik twijfel tussen de s4 en de nexus 4. Allebei pracht telefoons naar mijn mening, de s4 is een high end android en de nexus geeft ultieme waarde voor je geld, naar mijn mening.

Op dit moment heb ik een nexus 7 tablet en ik wil binnenkort een samsung tv kopen.
Ik ben benieuwd of er een verschil zit in deze telefoons op het gebied van samenwerking met een van deze apparaten. Met andere woorden, werkt een nexus 4 beter samen met een nexus 7 dan de s4.
Werkt een s4 beter samen met een samsung tv dan een nexus 4?

Ik ben erg benieuwd of er mooie features zijn als je twee apparaten van hetzelfde merk hebt.

Alvast bedankt,
Sven van Eldik

Verwijderd

Als je het over bv. een afstandsbedienings functie hebt: Dit moet vanaf elke telefoon even goed werken lijkt mij? Telefoons zijn simpeler als je denkt OSje: Android of Windows ofzo wat geheugen een CPU en apps :) en BT natuurlijk : Vergelijken doe je hier?:

http://tweakers.net/price.../320269;325799/categorie/

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 14:32
svarrio schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:44:
Beste Tweakers,

Over een dikke maand loopt mijn abbonement af en dan wil ik een nieuwe telefoon kopen.
Ik twijfel tussen de s4 en de nexus 4. Allebei pracht telefoons naar mijn mening, de s4 is een high end android en de nexus geeft ultieme waarde voor je geld, naar mijn mening.

Op dit moment heb ik een nexus 7 tablet en ik wil binnenkort een samsung tv kopen.
Ik ben benieuwd of er een verschil zit in deze telefoons op het gebied van samenwerking met een van deze apparaten. Met andere woorden, werkt een nexus 4 beter samen met een nexus 7 dan de s4.
Werkt een s4 beter samen met een samsung tv dan een nexus 4?

Ik ben erg benieuwd of er mooie features zijn als je twee apparaten van hetzelfde merk hebt.

Alvast bedankt,
Sven van Eldik
Wij hebben ook een Smart Tv van Samsung en deze heeft een screen mirror functie, echter ik heb een Xperia Z en die werkt niet samen met Samsung screenmirror, omdat deze alleen telefoons en tablets die allshare cast ondersteunen.

Dus als je mirracast op je samsung tv wilt dan moet je de S4 pakken. Want op de nexus 4 gaat dit zonder dongle niet werken.

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 14:31
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en mijn ouders een erg dure Samsung TV. De full-HD filmpjes van de S2 worden echter niet afgespeeld via DLNA op de TV van mijn ouders vanwege de niet ondersteunde codec. Dus als je alles van Samsung hebt, is dat geen reden dat alles wel zou werken ;)

P.S: heb alles standaard gelaten, niet met vreemde apps opgenomen. Gewoon alles stock. TV is nieuwer dan mijn telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door marhalm op 11-08-2013 21:12 ]