Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenking
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07-2018
hallo, ik ben nieuw hier en hoop dat ik hier goed zit:

ik ben op zoek naar een abonnement met smartphone, en mijn oog is gevallen op de xperia Z van sony.
nu zijn de maandelijkse kosten bij de meeste providers ruim boven de 30 euro, maar alleen bij tele2 kom ik via studentmobiel.nl op 26 euro per maand uit.(met een kleine bijdrage van 43 euro voor het toestel).
nu vraag ik me af wat het addertje onder het gras is, is er iets aan te merken op de service van tele2 of is het een goede keus?

alvast bedankt,
JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Ze hebben heel slecht bereik met internet. Heb nu Hi en voordat ik overstapte, kon ik niet eens normaal een website openen.
Qua bellen heb ik nooit last gehad. Altijd wel bereik.
Service is net als bij alle providers. Dus standaard antwoorden en als het probleem wat ingewikkeld wordt, dan duurt het even voor je geholpen bent.

Oh, en je moet roaming aan zetten, omdat je op het netwerk van T-Mobile zit.
Is misschien een probleem als je dicht bij de grens woont. Dan kan ie misschien overschakelen naar een buitenlandse provider...

[ Voor 53% gewijzigd door Xyphoid op 08-08-2013 16:28 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nope, geen adder. Xperia Z is gewoon niet zo duur meer.
Let wel op:
Aansluitkosten € 30,-
Verzendkosten € 6,95
Bel- en SMS-tarief buiten de bundel € 0,30
Bundel meenemen Je bundeltegoed is 1 maand geldig.
Starttarief Gesprekken worden per minuut afgerekend en naar boven afgerond.
Geen onbeperkt internet - € 0.15 per MB buiten de bundel
En dus maar 100 min/sms

Hij is wel vaker goedkoop te krijgen [Aanbieding] T-Mobile Openingsacties

Tele 2 maakt gebruik van het T-mobile netwerk wat prima werkt ( gebied afhankelijk maar dat geld voor alle providers ). Kennissen hebben ook Tele2 maar hoor nooit problemen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 19:14
Tele2 heeft een van de laagste uploadsnelheid van alle providers. Als je vaak foto's upload kan dit wel een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 09:59
Ik heb tele2 en over het algemeen valt het bereik en de snelheid wel mee, ik merk ook duidelijk dat er verbeteringen zijn. Afgelopen februari had ik op rotterdam centraal heel beperkt internet, nu eigenlijk zonder problemen.

ik heb een lumia 920 overigens.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)