Toon posts:

Patchkabels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn werk moet ik op zoek naar goeie patchkabels. We hebben nu crappy kabels van het merk Teldor. :?
We hebben AMP patchpanelen en Draka bekabeling (god knows why), ik heb begrepen dat je dan het beste ook Draka patchkabels kunt nemen, maar die bestaan dus niet (kant en klaar). Nu zat ik te denken aan AMP patchkabels maar die zijn zo goedkoop dat ik me afvraag of die wel goed zijn?
Mijn vraag dus, is AMP goed of kan ik toch beter een ander merk nemen?
Thanks! ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

AMP is goed spul hoor. Kun je best nemen.

IBM heeft ook goede kabels.

Trouwens lang geleden dat ik wat-voor-merk-patchcable-dan-ook in brakke vorm ben tegengekomen.

Aannames zijn fataal.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

'k heb met alcatel kabels gewerkt. Nooit problemen mee gehad.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Ik haal ze bij een vriend op werk , Cabling Team werkt hij bij , free doosje CAT5E van 500 meter :) Tis Lucent Technologies , GigaSPEED kabel .

Verwijderd

gigaspeed??

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Vorig jaar waar ik mijn vakantie werk gedaan heb alle patchkabels (nieuwe) van AMP geen enkel probleem mee. Als er een probleem was met een Patchkabel mocht je zeker zijn dat het geen Amp was.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Op dinsdag 05 juni 2001 22:36 schreef axkman het volgende:
gigaspeed??
Ja. Je weet wel 1 GBps... En dat op alle 1000 aansluitingen hier. Nu de switch nog.
Pagina: 1