Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2013 key redeemed maar op welk account?

Pagina: 1
Acties:

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Beste iedereen,

een vriend van mij heeft Office 2013 Home & Student gekocht. Vervolgens heeft hij op Windows Vista deze proberen te installen. Office 2013 is enkel compatibel met Windows 7 en 8. Vervolgens heeft hij Windows 8 Professional gekocht en deze op zijn laptop trachten te installeren. Dit lukte hem niet en dan wordt er natuurlijk hulp gevraagd aan mij.

Ik herinstalleer de laptop (clean install) met Windows 8. Vervolgens proberen we Office te installeren. Hiervoor moet je een Microsoft account hebben. Ik vroeg aan hem of hij dit al gedaan had. Hij zei van wel. Dit is waarschijnlijk gebeurd via een Internet Explorer op de oude Vista installatie. Hier komt nu het probleem, en dit is natuurlijk zijn eigen fout. Hij weet niet meer met welk account. Hij heeft een drietal mail adressen. Dit hebben we allemaal proberen in te geven op www.office.com/setup Geen enkel adres geeft aan dat een Office key gekoppeld is.

Daarom heb ik net 30 minuten met Microsoft aan de lijn gehangen. Zij kunnen inderdaad bevestigen dat vorige week de key ingeruild is maar kunnen geen account (emailadres) meegeven, volgens de privacy wet...

Hier zit je dan met je toch al kostelijk pakket en je kan er niets mee doen. Zoals ik al zei "eigen schuld is..." maar heeft iemand toch een idee?

Alvast bedankt!

Groeten!!!

Verwijderd

Het eerste is weet je zeker dat de registratie plaatsvind voordat het programma geïnstalleerd word? Van ouds her moet je juist eerst installeren en dan registreren, met als gevolg dat het dus niet mogelijk is op Vista. Anders moet je vanuit gaan dat als je een product succesvol geregistreerd je hier een bevestigings-mail van krijgt?
Ik denk dat de volgende stap is om de helpdesk van MS een kopie te sturen van de doos / licentie sticker of bewijs van eigendom, hierna moeten ze je vat kunnen helpen?