[PW] Telefoons; MP3-ringtone, audio- en videoformaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik vraag me af of een MP3-ringtone, audioformaten en/of videoformaten nog veel nut hebben hedentendage...
Sprekend over Androidtelefoons, daar kun je tig applicaties installeren die je elk audio- en videoformaat laten afspelen. Op iOS is dit natuurlijk weer niet zo, op Windows Phone weet ik het ook niet eerlijk gezegd :p

Maar bij elk Androidtoestel staan andere formaten, terwijl dit unaniem hetzelfde kan zijn, hetzij niet ouf of the box... Wat vinden jullie hiervan? Noemenswaardig? Alleen maar veel werk? Niet meer interessant in 2013? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Na overleg hebben we besloten om de veelvoud aan opties voor video- en audioformaten te versimpelen naar 1 specificatie met 2 opties:
Multimedia
  • Speelt audiobestanden
  • Speelt videobestanden
Deze specs zijn dan voornamelijk bedoeld voor dumbphones, die niet altijd die mogelijkheden hebben. Voor iOS of Android telefoons is dit minder boeiend.

De specificatie voor MP3 ringtone gaan we helemaal killen, ik had al eens een keer het filter uitgezet, tijd om de specificatie nu helemaal uit te zetten.

Ik ga volgende week de specificatie aanmaken en wellicht kan ik ook alvast een zooi telefoons voorzien van deze nieuwe spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nice, stukken handiger, werd gewoon te onzinnig met die tig formaten! Top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Goed, MP3 ringtone staat nu helemaal uit.

De nieuwe specificatie voor video/audio heeft toch een andere (en mijn inziens betere) naam gekregen:
Afspeelmogelijkheden
  • Audio
  • Video
In de komende weken zullen de nieuwe specificaties gevuld worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Glaanie op 22-08-2013 14:54 ]