Ik had zojuist contact met mijn accountmanager om te kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn persoonlijke contract te verlengen. Dat contract is al sinds 2009 contractvrij, maar ik heb het aangehouden omdat de nieuwe contracten steeds duurder werden.
Momenteel heb ik:
- Onbeperkt bellen binnen T-Mobile (zonder 1000 minuten limiet)
- Onbeperkt data (geen snelheidsverlagingen)
- SMS 50 cent binnen Nederland, 16 cent in het buitenland
- Binnen 4 uur nieuwe simkaart bij verlies of diefstal
- Duo-sim (voor als ik er één verlies)
- 45 euro per maand (ex btw)
Ik kan kiezen voor:
- Onbeperkt bellen naar alle providers
- Onbeperkt data (64 kbit/s, extra snelheid kost extra)
- Onbeperkt SMS naar alle providers
- Geen SLA op simkaart
- Duo-sim blijft
- 19,83 euro per maand (ex btw)
- Na een jaar blijft het 19,83 euro per maand
- Buitenlandtarieven blijven gelijk
Ik wil perse bij T-Mobile blijven, want in ons dorp staat alleen een (GSM) antenne van T-Mobile. KPN en Vodafone hebben hier merkbaar minder bereik. UTRAN hebben we van geen enkele provider, dus 64 kbit/s is snel zat, want sneller is toch niet te krijgen. Bovendien heb ik onderweg mijn laptop met onbeperkt data.
Wat is jullie advies? Doe ik er verstandig aan om over te stappen? Feitelijk raak ik alleen de SLA op de simkaart kwijt, maar ik denk dat ik dat met een Duo-sim wel kan opvangen. Wat is de catch van deze (bizar) lage tarieven? Ik heb het gevoel dat T-Mobile mij iets niet wil vertellen. Wat willen zij niet vertellen?
Momenteel heb ik:
- Onbeperkt bellen binnen T-Mobile (zonder 1000 minuten limiet)
- Onbeperkt data (geen snelheidsverlagingen)
- SMS 50 cent binnen Nederland, 16 cent in het buitenland
- Binnen 4 uur nieuwe simkaart bij verlies of diefstal
- Duo-sim (voor als ik er één verlies)
- 45 euro per maand (ex btw)
Ik kan kiezen voor:
- Onbeperkt bellen naar alle providers
- Onbeperkt data (64 kbit/s, extra snelheid kost extra)
- Onbeperkt SMS naar alle providers
- Geen SLA op simkaart
- Duo-sim blijft
- 19,83 euro per maand (ex btw)
- Na een jaar blijft het 19,83 euro per maand
- Buitenlandtarieven blijven gelijk
Ik wil perse bij T-Mobile blijven, want in ons dorp staat alleen een (GSM) antenne van T-Mobile. KPN en Vodafone hebben hier merkbaar minder bereik. UTRAN hebben we van geen enkele provider, dus 64 kbit/s is snel zat, want sneller is toch niet te krijgen. Bovendien heb ik onderweg mijn laptop met onbeperkt data.
Wat is jullie advies? Doe ik er verstandig aan om over te stappen? Feitelijk raak ik alleen de SLA op de simkaart kwijt, maar ik denk dat ik dat met een Duo-sim wel kan opvangen. Wat is de catch van deze (bizar) lage tarieven? Ik heb het gevoel dat T-Mobile mij iets niet wil vertellen. Wat willen zij niet vertellen?