Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Hello Tweakers,

Ik heb een 3GS liggen met een aantal issues. Mijn vraag is eigenlijk simpel. Als ik het logicboard helemaal uitbouw en via USB kaal aan de PC hang, zou deze dan herkent moeten worden door I-tunes?

Momenteel blijft het scherm volledig zwart na het vervangen van de accu. Als de phone aan de lader hangt bliept deze iedere 10 minuten ongeveer. Alsof je een uitstaande Iphone aan de lader hangt. Als ik via USB de telefoon aan de PC hang gebeurt er helemaal niets.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het logicboard helemaal uitbouw en via USB kaal aan de PC hang, zou deze dan herkent moeten worden door I-tunes?
Als de compleet is en functioneert wel?

Heeft hij ooit gewerkt samen met de PC? Werkt de telefoon verder wel goed? & vergeet de SIM & micro-SD etc. er niet ook in te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:29:
[...]
Als de compleet is en functioneert wel?

Heeft hij ooit gewerkt samen met de PC? Werkt de telefoon verder wel goed? & vergeet de SIM & micro-SD etc. er niet ook in te doen
Micro SD? In een iPhone?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
hm. Bedankt voor de antwoorden. Los van het functioneren van mijn Iphone is mijn kernvraag:

Als ik een functionerend logicboard en dockconnector helemaal uit de behuizing haal, wordt deze dan herkend door de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:08
Nee, dat denk ik niet, volgens mij voorziet de pc de dock connector niet van genoeg stroom om op te starten zonder batterij, je zuld die dus in ieder geval aan het logic board moeten hangen. Verder geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:30
Wat Nilspils al zegt. En wat wil je bereiken door dit te doen?
Het heeft geen toegevoegde waarde om je iphone te ontmanelen hiervoor.
Pagina: 1