Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Macbook Pro: wachten tot nieuwe generatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg een 15 inch macboiok pro aan te schaffen. Hierop zal ik vooral muziekproductie en kantoortaken doen.De huidige accuduur van 6 uur lijkt me voldoende. Hoewel ik 'm eigenlijk nu nodig heb overweeg ik toch te wachten tot de volgende generatie, waarvan ik heb begrepen dat ie in september uit zal komen. Ik vraag me af of hier grote voordelen in zouden zitten qua performance, accuduur, misschien gewicht en in prijs. Hebben jullie hier ideen over=

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Elke week worden over dit onderwerp wel een aantal topics geopend, info zat dus.

Zou ik nu een Macbook pro kopen? Die met het non retina scherm sowieso niet. Die met retina scherm ook niet, zolang je kans hebt op een scherm van LG zou ik er geen 2000+ euro voor uitgeven.

Performance zal waarschijnlijk wel meevallen, accuduur is bij de Air sterk verbeterd dus wie weet bij de Pro ook. Gewicht en prijs, tja.....afwachten maar.

Verwijderd

Topicstarter
ChrisLNFF schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:20:Die met retina scherm ook niet, zolang je kans hebt op een scherm van LG zou ik er geen 2000+ euro voor uitgeven.
Hoe bedoel je dit?

Edit: hier het 1 en ander over gevonden, got it. Thanks :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 10:01 ]