BBG juli budget game systeem start niet op

Pagina: 1
Acties:

• pumpkin777
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Goede avond,

Ik heb alle losse onderdelen van de BBG juli voor de budget game pc besteld. Vandaag kwamen de onderdelen binnen en heb ik hem in elkaar gezet (zoals ik al wel vaker heb gedaan).

Nu is het probleem dat de PC niet opstart. Ik krijg geen beep en geen scherm. Wel draaien alle fans. Ik heb alle stekkers nagelopen en weet zeker dat deze goed aangesloten zitten. Alle onderdelen zitten ook goed vast.

Ik heb de CMOS al verwijderd gehad en het geprobeerd zonder GPU, maar het probleem blijft. Ik kan helaas niet het DDR3 geheugen vervangen omdat ik maar 1 reepje heb.

Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik hem alsnog aan de praat kan krijgen?

• superrock
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:59
Heb je al geprobeerd de ram in een ander slot te zetten. Soms wilt het moederbord dat je de latje sin een bepaalde volgorde moet zetten.

• pumpkin777
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Hoi Superrock,

Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar mocht helaas niet baten. Wellicht dat het moederbord of RAM geheugen defect zijn? Het lastige is dat je kapot moederbord niet zo maar kunt vaststellen, behalve door het terug te sturen naar de leverancier. Dit is mijn laatste redmiddel. Wellicht nog andere suggesties?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 20:40

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het eerste wat opvalt is dat het moederbord wel video-aanslutingen heeft, maar dat de processor geen gpu heeft.

Je moet dus wel zeker zijn dat je de videokabels aansluit op de videokaart (GTX650) en niet op het moederbord. Heb je dit gedaan?

Eventueel foto's doen ook wonderen.

Voor de zekerheid, het gaat om dit systeem: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013
Dus alle onderdelen zijn hetzelfde?

[ Voor 29% gewijzigd door Bolletje op 08-08-2013 20:40 ]