Ik zette gisterenochtend mijn Samsung P2370 monitor aan en toen kreeg ik tot mijn verbazing geen beeld meer. De avond ervoor deed ie het nog prima. Natuurlijk gelijk kabels gecheckt. Alles zat goed. Ook de touch toetsen lichten netjes op. Niets knippert. Ook geen melding in het scherm van "check cable" of "no signal" of iets in die richting.
Oude 17" monitor er bij gepakt. Deze gaf meteen beeld. Nog een keer geprobeerd... maar geen sjoege. Ook heb ik het scherm met een lamp beschenen om te zien of er nog vaag iets te zien was, maar helaas... ook dat niet.
Lijkt er dus op dat er iets goed mis is. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Kan zelf wel wat vervangen. Laatst ook een setje elco's in mijn Samsug TV vervangen, maar doormeten van bepaalde zaken gaat hem niet worden. Heb ik de kennis en tools niet voor.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
Edit: typo in TT. Moet natuurlijk P2370 ipv P2380 zijn.
Oude 17" monitor er bij gepakt. Deze gaf meteen beeld. Nog een keer geprobeerd... maar geen sjoege. Ook heb ik het scherm met een lamp beschenen om te zien of er nog vaag iets te zien was, maar helaas... ook dat niet.
Lijkt er dus op dat er iets goed mis is. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Kan zelf wel wat vervangen. Laatst ook een setje elco's in mijn Samsug TV vervangen, maar doormeten van bepaalde zaken gaat hem niet worden. Heb ik de kennis en tools niet voor.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
Edit: typo in TT. Moet natuurlijk P2370 ipv P2380 zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 07-08-2013 20:14 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER