Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenbord en muis doen niet met nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het toetsenbord en de muis doen het niet op een oude Windows XP installatie in een PC waar ik het moederbord en de voeding heb vervangen. In de BIOS doet het toetsenbord het wel gewoon.

Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

USB (3.0) drivers niet geïnstalleerd? Of mogelijk de drivers voor het apparaat (sommige hardware eist dit) vooraf het aansluiten installeren? Chipset software niet geïnstalleerd? Worden ze wel herkend door het apparaat beheer van Windows? Werkt niks sluit opnieuw aan ( aan de achterkant van het systeem) en verwijder alle USB poorten / controller uit het apparaat beheer (herstart voor nodig). En probeer alle stappen opnieuw. Werkt helemaal niks in geen enkele poort?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 19:34 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:04

Fiber

Beaches are for storming.

Drivers...

Probeer eens een ouderwets PS/2 setje.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:33:
USB (3.0) drivers niet geïnstalleerd? Of mogelijk de drivers voor het apparaat (sommige hardware eist dit) vooraf het aansluiten installeren? Chipset software niet geïnstalleerd? Worden ze wel herkend door het apparaat beheer van Windows? Werkt niks sluit opnieuw aan ( aan de achterkant van het systeem) en verwijder alle USB poorten / controller uit het apparaat beheer :)
Ik kan in windows niks, dus dan zou ik voor dit een PS/2 setje moeten vinden.
Fiber schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:33:
Drivers...

Probeer eens een ouderwets PS/2 setje.
Even zoeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is op een of andere wijze gefixt :P

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Chipsetdrivers, windows-updates?
vertel dan ook wat er sindsdien veranderd is.
Of is dat weer teveel gevraagd ?

Verwijderd

Topicstarter
MarElo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 21:17:
Chipsetdrivers, windows-updates?
vertel dan ook wat er sindsdien veranderd is.
Of is dat weer teveel gevraagd ?
Nou zeg.. :>
Ik heb de PC nog een keer opgestart, verder geen legacy opties in de bios aangepast of wat dan ook. Gewoon na reboot nog een keer een USB muis aangesloten en het deed het.
Pagina: 1