Tweets verwijderen van twitter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had hiervoor ook een topic aangemaakt, maar die is gesloten.
Ik bedoelde niet hoe ik mijn Twitter account kon verwijderen, maar juist de tweets. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is? Ik heb van alles en nog wat geprobeerd om alle tweets in 1 keer te verwijderen, maar het werkt niet.. (Twitwipe, tweetdelete, tweeteraser, deleteallmytweets, Twitlan)

Iemand enig idee??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=how to delete all your tweets]?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:39:
[google=how to delete all your tweets]?
Dat heb ik allang gedaan ;)
Maar ik kan echt niks vinden, want het werkt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan verwijder je toch je account en maak je hem opnieuw aan? Eventueel eerst je accountnaam veranderen, dan meteen een nieuwe account registreren met je oude naam en dan de oude account weggooien om zo zeker te weten dat je naam claimbaar is. Toch niet zo ingewikkeld?

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 07-08-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat twitter er van zegt: https://support.twitter.c...06-how-to-delete-a-tweet#

Als je 'alle' opties om bulk verwijdering te doen al gehad hebt, dan je account maar verwijderen en opnieuw aanmaken.... niet te dramatisch over doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:35:
Hallo,

Ik had hiervoor ook een topic aangemaakt, maar die is gesloten.
Ik bedoelde niet hoe ik mijn Twitter account kon verwijderen, maar juist de tweets. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is? Ik heb van alles en nog wat geprobeerd om alle tweets in 1 keer te verwijderen, maar het werkt niet.. (Twitwipe, tweetdelete, tweeteraser, deleteallmytweets, Twitlan)

Iemand enig idee??
http://www.tweetdelete.net/index.php -> werkt, zelf gebruik van gemaakt voor een grote opruimactie. Daarna heb ik overigens die dienst de toegang ontzegt op Twitter, dat kan bij de instellingen.

Als je nou eens verteld waar het mis gaat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 07-08-2013 19:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:02

Bob Popcorn

Plop!

NMe schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:44:
Dan verwijder je toch je account en maak je hem opnieuw aan? Eventueel eerst je accountnaam veranderen, dan meteen een nieuwe account registreren met je oude naam en dan de oude account weggooien om zo zeker te weten dat je naam claimbaar is. Toch niet zo ingewikkeld?
Dan ben je natuurlijk ook al je followers kwijt. Ik kan me zo indenken dat iemand een twitteraccount heeft op semi-persoonlijke titel werkt, en uiteindelijk een leuke schare aan followers heeft. Als je dan een nieuwe weg in slaat en je wilt het oude gezever weg hebben, heb je dus een probleem :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En toch is dat het advies van Twitter zelf. Zeker sinds API 1.1 kan ik me voorstellen dat al die eerdere deleteservices niet (meer) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De dienst die ik noemde doet het nog steeds, net nog gebruik van gemaakt om oude Tweets te verwijderen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bob Popcorn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

Dan ben je natuurlijk ook al je followers kwijt. Ik kan me zo indenken dat iemand een twitteraccount heeft op semi-persoonlijke titel werkt, en uiteindelijk een leuke schare aan followers heeft. Als je dan een nieuwe weg in slaat en je wilt het oude gezever weg hebben, heb je dus een probleem :)
Inderdaad, jij snapt het! :)
Raven schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:32:
[...]

http://www.tweetdelete.net/index.php -> werkt, zelf gebruik van gemaakt voor een grote opruimactie. Daarna heb ik overigens die dienst de toegang ontzegt op Twitter, dat kan bij de instellingen.

Als je nou eens verteld waar het mis gaat ;)
Ik snap eigenlijk niet hoe deze site werkt? Ik druk op activate tweetdelete, maar er gebeurt niks?
Waar moet je precies allemaal op klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"I have read and agree to the TweetDelete terms" aanvinken en dan inloggen. Klik op "authorize app". Maak een keuze in het menu naast "Automatically delete my tweets that are more than". Verwijder de vinkjes naast "Post to my feed to let my friends know I activated TweetDelete" en "Follow @Tweet_Delete for future updates" en klik op "Activate TweetDelete". Daarna verdwijnen je Tweets, althans, bij mij wel.

Daarna kun je evt op https://twitter.com/settings/applications aangeven dat TweetDelete geen toegang meer mag hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 08-08-2013 15:55 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:53:
"I have read and agree to the TweetDelete terms" aanvinken en dan inloggen. Klik op "authorize app". Maak een keuze in het menu naast "Automatically delete my tweets that are more than". Verwijder de vinkjes naast "Post to my feed to let my friends know I activated TweetDelete" en "Follow @Tweet_Delete for future updates" en klik op "Activate TweetDelete". Daarna verdwijnen je Tweets, althans, bij mij wel.

Daarna kun je evt op https://twitter.com/settings/applications aangeven dat TweetDelete geen toegang meer mag hebben.
Maar verwijdert hij ze gelijk? Want ik volg de stappen hierboven en bij mij gebeurt er niks? Of duurt het een tijdje voordat ze worden verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij mij ging het meteen, maar kan soms ook even duren las ik ergens.

Hoeveel Tweets gaat het eigenlijk om?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:18:
Bij mij ging het meteen, maar kan soms ook even duren las ik ergens.

Hoeveel Tweets gaat het eigenlijk om?
Het gaat om ongeveer 30.000 tweets. Komt dat daardoor denk je? Door het grote aantal tweets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wow, ik denk dat dat het probleem is ja. Ik denk dat je het in delen moet gaan proberen. Laat TweetDelete eerst de oudste proberen te verwijderen. Lukt dat, dan telkens de wat recentere laten verwijderen.

"Protect your privacy by automatically deleting posts older than a specified age from your Twitter feed. This allows you to delete all your tweets all at once (up to 3,200 tweets), and helps make it easier to delete multiple tweets in one go."

edit: Misschien dat http://www.twitwipe.com/ het kan? Heeft wel moeite met reTweets las ik.

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 09-08-2013 10:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:16:
Wow, ik denk dat dat het probleem is ja. Ik denk dat je het in delen moet gaan proberen. Laat TweetDelete eerst de oudste proberen te verwijderen. Lukt dat, dan telkens de wat recentere laten verwijderen.

"Protect your privacy by automatically deleting posts older than a specified age from your Twitter feed. This allows you to delete all your tweets all at once (up to 3,200 tweets), and helps make it easier to delete multiple tweets in one go."

edit: Misschien dat http://www.twitwipe.com/ het kan? Heeft wel moeite met reTweets las ik.
Nope. Tweetdelete werkt bij mij niet jammer genoeg. Ik heb echt alles geprobeerd, maar het werkt niet.
Twitwipe heb ik ook geprobeerd, maar als ik druk op: sign in with twitter, gebeurt er helemaal niks? Raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan zit er niet veel anders op dan het voorstel van Twitter: account verwijderen en een nieuwe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Of bij Twitter support een ticket aanmaken en vragen of hun het voor je willen doen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:31:
Dan zit er niet veel anders op dan het voorstel van Twitter: account verwijderen en een nieuwe maken.
Tja.. Dan ben ik al m'n volgers kwijt en is het een heel gedoe om iedereen weer te volgen..
Raven schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:31:
Of bij Twitter support een ticket aanmaken en vragen of hun het voor je willen doen?
Ik probeerde dat te doen, dus klikte ik dit aan: "I need help with my tweets." En dan als vervolg klikte ik op: "I'm trying to delete or archive my Tweets." Je moet namelijk een onderwerp kiezen waar je probleem over gaat. En nadat ik dat heb aangeklikt komt er dit te staan: "Mass deletion of Tweets is currently not supported. If you'd like to get a fresh start on your account, please read this article for instructions on how to do so."

Ik denk niet echt dat het nog gaat lukken om m'n tweets te verwijderen, jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wat staat er in de instructies ;) of is dat helemaal opschonen, dus ook de lijst met followers/following?

[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 09-08-2013 13:55 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Worden je 1e tweets niet automatisch gewist? Ik kan nergens mijn allereerste tweet terugvinden

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik vraag me toch af waarom je ineens 30.000 tweets wilt verwijderen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Account opschonen, mag op zijn tijd wel een keer :P Ik heb een paar maanden terug een paar k aan Tweets weggegooid mbv een daarvoor gemaakte dienst, gelukkig liep ik niet tegen de limiet van aantallen aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 09-08-2013 14:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:59:
Ik vraag me toch af waarom je ineens 30.000 tweets wilt verwijderen :')
offtopic:
Waarom nou die smiley erbij? Bemoei je met je eigen zaken, als je niet oprecht geïnteresseerd bent. Anders verpest je enkel de sfeer. Nergens voor nodig. Nu zet je jezelf alleen maar voor lul.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:54:
En wat staat er in de instructies ;) of is dat helemaal opschonen, dus ook de lijst met followers/following?
Als ik erop klik krijg ik dit: "Sorry, maar deze pagina bestaat niet!" Heb ik niet veel aan dus :p

Raar.. Er zou toch wel iets moeten zijn om je tweets te kunnen verwijderen? Snap niet dat dat op twitter zelf niet kan, zoiets zou er wel moeten komen. ;) 30.000 tweets 1 voor 1 gaan verwijderen lijkt me niet zo'n slim idee haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat Twitter er niet bij gebaad is als jij je Tweets verwijderd ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Room42 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

offtopic:
Waarom nou die smiley erbij? Bemoei je met je eigen zaken, als je niet oprecht geïnteresseerd bent. Anders verpest je enkel de sfeer. Nergens voor nodig. Nu zet je jezelf alleen maar voor lul.
Die smiley is bedoeld vanwege die 30.000, als het om een paar tweets gaat oke maar 30.000.
Als je het op een forum post vraag je er volgens mij om dat andere mee gaan bemoeien. Ik ben wel degelijk geïnteresseerd, anders zou ik volgens mij helemaal niet reageren of überhaupt het topic lezen.

Ontopic:
Het lijkt me idd raar dat de optie er niet is om tweets te verwijderen. Een soort delete all, stuk voor stuk lijkt me een ramp en ook geen optie in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:13
Ook ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe iemand 30k tweets heeft/krijgt (ja ik snap wel hoe je ze krijgt) en waarom ze opeens weg moeten.
Die vraag kan toch gerust gesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
30K tweets verwijderen betekend 30K https+oauth requests naar de twitter api ( https://dev.twitter.com/d...st/statuses/destroy/%3Aid ), want volgens mij is er geen bulk delete api. En dan nog heb je bijvoorbeeld je twitter archief nodig (kun je aanvragen) om de ids te hebben vanwege de limiet van 3200 tweets. Als er een tool voor is, dan verwacht ik dat dit een niet-website tool is... Of een tool waarbij je je twitter archive zip kan uploaden, maar dit kost zoveel server capaciteit dat het niet zomaar gratis te realiseren is.

Het vervelende van een niet-website tool zal ook zijn dat je dan waarschijnlijk zelf een applicatie bij twitter aan moet maken. Ook zou het kunnen dat je ip-adres door twitter wordt geblokkeerd vanwege die 30K requests.

Aangezien ik geen account heb met 3200+ tweets, kan ik je ook niet vertellen of het met behulp van het van twitter te downloaden archief mogelijk zou zijn.

De vraag is natuurlijk waarom je al je tweets zou willen verwijderen in plaats van een selectie. :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 maal een selectie is ook (ruim) 30K ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NeutraleTeun schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:28:
Ook ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe iemand 30k tweets heeft/krijgt (ja ik snap wel hoe je ze krijgt) en waarom ze opeens weg moeten.
Die vraag kan toch gerust gesteld worden?
Ik zie dat ik domme dingen heb getweet toen ik natuurlijk kleiner was en ik wil gewoon m'n account opschonen. :)
pedorus schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:57:
30K tweets verwijderen betekend 30K https+oauth requests naar de twitter api ( https://dev.twitter.com/d...st/statuses/destroy/%3Aid ), want volgens mij is er geen bulk delete api. En dan nog heb je bijvoorbeeld je twitter archief nodig (kun je aanvragen) om de ids te hebben vanwege de limiet van 3200 tweets. Als er een tool voor is, dan verwacht ik dat dit een niet-website tool is... Of een tool waarbij je je twitter archive zip kan uploaden, maar dit kost zoveel server capaciteit dat het niet zomaar gratis te realiseren is.

Het vervelende van een niet-website tool zal ook zijn dat je dan waarschijnlijk zelf een applicatie bij twitter aan moet maken. Ook zou het kunnen dat je ip-adres door twitter wordt geblokkeerd vanwege die 30K requests.

Aangezien ik geen account heb met 3200+ tweets, kan ik je ook niet vertellen of het met behulp van het van twitter te downloaden archief mogelijk zou zijn.

De vraag is natuurlijk waarom je al je tweets zou willen verwijderen in plaats van een selectie. :p
Heel erg bedankt voor de informatie. Ik heb hier natuurlijk wat minder verstand van, omdat ik een meisje ben. :p Mijn broer heeft ook veel verstand van dit soort dingen, dus ik zal het hem ook is even vragen en dit zal ik hem ook laten lezen. In ieder geval iedereen bedankt voor jullie moeite! Ik hoop dat ik eruit kom en anders heb ik geen andere keus dan mijn twitter account verwijderen, ook al wil ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Niet online
Stel trouwens dat je 1 request per seconde naar Twitter kan sturen zonder geblokkeerd te worden, dan nog zal het 30K/60=>500 minuten/60=>meer dan 8 uur duren voordat alle tweets verwijderd zijn. Lijkt me niet dat iemand dit op zijn website aanbiedt.

Maar je hebt dus een programmeur/developer nodig om dit even uit te programmeren, tenzij er al een programmaatje voor bestaat.

Kun je nagaan trouwens hoeveel tijd het kost om zoveel tweets te produceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik raar vind is dat er op Twitter het aantal tweets staat die ik heb, maar als ik erop klik komt er te staan dat ik geen tweets heb. Maar dat aantal blijft wel staan? Betekent het nou dat mijn tweets allemaal wel verwijderd zijn, want het aantal staat er nog wel gewoon, maar de tweets zijn er niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij mij ging het aantal wel omlaag, dus misschien een cache iets? Dat het aantal nog aangepast moet worden?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:12:
Bij mij ging het aantal wel omlaag, dus misschien een cache iets? Dat het aantal nog aangepast moet worden?
Gedaan, maar werkt niet.. Heb ook CC Cleaner gedaan, maar het aantal blijft staan. Raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hij bedoelt een server-side cache ;) Daar kun je tegen CC-cleaneren tot je een ons weegt ;) Geef het even de tijd; tot een paar dagen desnoods. Als alleen de tweetcount er nog staat maar de tweets zijn weg en je hebt je followers nog: who cares? :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Niet online
Het zou kunnen dat je alle ~3200 zichtbare tweets hebt verwijderd. Dan duurt het een ongedefinieerde periode voordat de cache bij Twitter wordt gereset en je weer tweets van daarvoor ziet (of nooit, als je flink door blijft twitteren). De tweets zijn echter bijna zeker niet allemaal weg.

Bron: https://dev.twitter.com/discussions/10947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Room42 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

offtopic:
Vind het een legitieme inbreng, was namelijk het eerste wat ik dacht.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:18:
Hij bedoelt een server-side cache ;) Daar kun je tegen CC-cleaneren tot je een ons weegt ;) Geef het even de tijd; tot een paar dagen desnoods. Als alleen de tweetcount er nog staat maar de tweets zijn weg en je hebt je followers nog: who cares? :)
En hoe doe je een server-side cache? :p
pedorus schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:45:
Het zou kunnen dat je alle ~3200 zichtbare tweets hebt verwijderd. Dan duurt het een ongedefinieerde periode voordat de cache bij Twitter wordt gereset en je weer tweets van daarvoor ziet (of nooit, als je flink door blijft twitteren). De tweets zijn echter bijna zeker niet allemaal weg.

Bron: https://dev.twitter.com/discussions/10947
Oke, dankjewel! :) Er kwam idd een paar dagen geleden 1 tweet weer te voorschijn, ik denk dat het idd een periode duurt voordat de tweets weer te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik bedoel dus dat er aan de kant van Twitter('s servers) even een CTRL+F5 achtige actie gedaan moet worden ;)

Oscar Wilde

Pagina: 1