Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OHM2013 : Why Tweak!

Pagina: 1
Acties:

• ichnaton
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 17:25
Afgelopen week was het festival OHM2013. Het is ... tsja hoe leg je dat uit... beetje sneu dat een site die zich tweakers noemt hier schittert door afwezigheid. Jullie hadden best kunnen komen en al je troep hardware meenemen.

Ook typisch: de bredere aandacht aan relevante onderwerpen die je daar wel ziet (van Assange, via economie privacy en terreurdreiging naar drugs) mis je op "gadgetfreaked" tweakers. Staar je niet teveel blind op de specs en kijk wat je met je spullen kan. Waarvoor ben je nu eigenlijk een tweaker??! Kijk nog eens naar de nieuwsrubrieken? Niet te vernauwend?

Als de afdeling Business Development het bovenstaande niet belangrijk vindt omdat het toch niks oplevert (open deur) zeg dan maar dat, als je het niet doet, je op een gegeven moment een kloteloze generatie redacteurs overhoudt. Later pas hoor ;-) Over 4 jaar: let op het volgende festival.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

poehe, frustratie?

Als redactie kun je niet altijd overal van op de hoogte zijn
Je had ook de redactie op het evenement kunnen wijzen, wellicht hadden ze dan er wel een artikel over geschreven.

39

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Je wil je punt sterk maken en onderbouwen, nou ik kan je vertellen op deze manier kwa toon haal je de punten die je wilt maken echt onderuit.
Het is lijkt wel uit frustratie geschreven en dat is nou niet altijd een goede basis, althans niet als je het op deze manier uit.
Mensen kunnen niet overal van op de hoogte zijn of overal verslagen van doen, heb je de redactie op dit evenement gewezen overigens?
Zelf vind ik het wel met wat ik nu lees en zie een interessant evenement maar ik wist er ook niets van af.
Als je iets duidelijk wilt maken of een goede discussie wenst dan bereik je er meer mee om dat op een andere manier te doen dan deze maar goed zo kijk ik er tegen aan.

[ Voor 120% gewijzigd door pino85 op 07-08-2013 18:05 ]

Liefhebber van Tweakers

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Misschien ook omdat het samen viel met Campzone ? (waar wel een aantal Tweakers verbleven)

• ichnaton
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 17:25
fijn dat bovenstaande lezers zo begrijpend zijn. Sint weet ook niet alles, zullen we maar zeggen.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Staat in de agenda genoteerd voor over vier jaar.
Pagina: 1