Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Beste tweakers,

De batterij van mijn iPod touch is heel snel op. Toen ik gisteren om 11 uur ging slapen was de batterij nog 95% en toen ik vanochtend wakker werd was hij nog maar 35% terwijl ik er niet aan gezeten heb.wifi stond ook uit. Toen ik hem vanmiddag tot 70% opgeladen had, ging ik even t.net checken, en toen ik daarmee klaar was, was de batterij nog maar 45%, terwijl ik hem nog maar 2 minuten gebruikt had.. Is de batterij van de iPod touch nou zo slecht, of ligt het echt aan mijn iPod zelf? Ik heb een iPod touch 5 met ios 6.1 en m'n schermhelderheid heb ik al lager gezet. Weten jullie misschien een oplossing, of moet ik mijn iPod touch ruilen voor een nieuwe?

Bedankt voor het meedenken,
Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:00
Dat klinkt idd niet goed. Er zijn een aantal zaken die je kunt proberen om uit te sluiten dat het een software probleem is:

1) Batterij helemaal opladen.
2) De iPod touch uitzetten en weer aan zetten.
3) De iPod touch opnieuw installeren middels een restore (evt. zonder terugzetten van backup).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Bedankt voor je reactie! Het probleem is alleen dat ik dat allemaal al vaker gedaan heb, en dat heeft niet geholpen helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
Dan zou ik gewoon hem omruilen in de Apple Store.

• rick.klopping
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 18:43
Er zijn nog meer redenen.

Je kan spotlights uitzetten, locatievoorzieningen, bluethooth en instellen dat hij de mail niet automatisch ophaalt om de zoveel tijd. Dat moet al flink schelen.