Toon posts:

Dubbele shipment dealextreme.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn orders van dealextreme. ik ben een grootse fan van de webshop en heb al meerdere malen goederen besteld. Sinds kort bestel ik veel via de ipad app, nu is het aparte dat ik bijna alles wat ik bestel dubbel binnen krijg. Dus met andere woorden, ik heb de welbekende "Nano Balls" besteld ter waarde van ongeveer 14 euro. In mijn order staat: quantity 1, nu heb ik een mail gekregen met de shipment details en daarin staat dus: Quantity 2.

dit is me nu al meerdere keren overkomen. ik heb contact gezocht met dealextreme via de Chat. hier sprak ik een medewerker. En nadat ik mijn verhaal uitgelegd had zei ze dat ik het niet terug hoefde te sturen en het als het ware als "cadeau" mocht houden. best logisch aangezien het terug sturen waarschijnlijk meer kost dan het bestelde goed.

Toch vertrouw ik het op de een of andere manier niet, het is natuurlijk mooi meegenomen dat ik het allemaal dubbel binnen krijg. maar ik hoop gewoon dat er later geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Wat zijn jullie ervaringen ? En wat zouden jullie doen?

Met vriendelijke groet,

SVTJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 13:04
Ik zou het, als het vaker voor komt, gewoon keurig melden. Dan kunnen ze het signaal misschien op waarde schatten. En elke keer een bevestiging vragen wat je ermee moet doen, zodat je achteraf kan aantonen dat ze het cadeau gaven.

Oh, en 1 tablet bestellen en 2 geleverd krijgen als cadeau.

Dat laatste was een grap.

Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Inderdaad blijven melden en correspondentie opslaan. Ben jij altijd veilig.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik probeer nu contact op te nemen met dealextreme.
Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

Probeer via een email de bevestiging te krijgen. Dan heb je het in ieder geval op papier.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Hm, denk dat ik hun app ook maar eens ga installeren :P

Zolang dit goedgaat en je meld het, zou ik gewoon doorgaan.
Tip: van het moment dat je alles maar 1x begint te krijgen, schakel dan over op Ebay. Vaak net iets goedkoper nog en sneller geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar om nu elke keer contact op te nemen met die customer service is nog wel wat gedoe.
Beetje vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed,

heb contact gehad met de service, sprak met ene Alfred, aardige gast :) haha.
Hij vertelde me wederom hetzelfde, ik moest de extra goederen houden als cadeau.
Het was een probleem waar hij eigenlijk maar een keer van had gehoord.

Volgens Alfred zou het komen door een fout in de ipad app. En alleen 2 personen zouden er last van hebben. (Nouja, Last?) Hij vertelde me ook dat er nooit extra kosten in rekening zou worden gebracht. Ik hoefde er ook niet elke keer een melding van te maken omdat hij zijn manager heeft ingelicht.

Het probleem zou binnenkort opgelost worden...

Ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagaramarjit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:42
Heb hetzelde gehad ongeveer een jaar geleden, niet via de app maar besteld via de website. Stond geloof ik wel correct op de bevestiging maar toch tweemaal verstuurd.

Heb niet de moeite genomen om contact op te nemen. Het ging om een product van onder de €5,- en heb er niets meer over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hopen dat er dan geen gekke chinees aan de deur komt binnenkort haha!
Pagina: 1