Toon posts:

Welk Optische drive voor Silverstone ML05 Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb zo een HTPC case welk een gleufje heeft
http://www.cowcotland.com...tone-ml05-tarif-japon.jpg

Nu staat er dat ik een slim drive nodig heb, maar zie dat de meeste slim drives gewoon net als een normale laptop/notebook drive eruit zien. dus met zo een deurtje die in zijn geheel naar buiten en binnen schuift.

Ik heb wel paar dure oplossingen gevonden maar dan is er altijd een eject knopje, die kan ik dan niet gebruiken.

heb ik zo een internal load drive nodig ? zoek gewoon iets simpels.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-02 10:47
Slot load(ing) is de term waar je op moet zoeken.

lastig te vinden in NL en ook niet de goedkoopste.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
Wow inderdaad niet de goedkoopste....ik heb het alleen nodig om windows 8 te installeren hmmmmm ik vraag me af of een externe dvd speler ook zou werken via USB als ik op een compleet legen SSD wil isntaleren.

Ik heb de EM350M1 moederbord

Ook zie ik dat veel slot loads van Apple zijn, werken die ook met mijn moederbord ? in een normale desktop omgeving

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 15:02 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-02 10:47
Je moederbord heeft wel een vrije sata connector, en je voeding wrs wel een vrije powerconnector, dus met de kast open met een gewone drive installeren zal geen probleem zijn.

Als je mobo kan booten van usb is installeren via usb ook wel mogelijk. met de zoekterm: create usb boot disk windows 8 zijn diverse howto's te vinden.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb een slot loading dinges voor mijn pc, maar de sata power connector is anders, daar gaat geen normale in. ik moest iig een adapter kopen :/

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 07-08-2013 15:10 ]

ora et labora

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de adviezen, ik denk dat ik hieruit nu wel kom
Pagina: 1