Bla bla bla...
We gaan hier in de komende iteratie nog aan werken. Dan worden het gewoon knoppen om makkelijk naar de vorige/volgende pagina te navigeren
De paginering is in deze iteratie helemaal op de schop gegaan. Het select atribute maakt plaats voor versimpele paging buttons. Dit zou o.a. dit euvel moeten verhelpen.
om maar even verder te gaan op de nieuwe paginering. De drie puntjes zijn altijd zichtbaar, ook als er geen pagina's zijn weggelaten.

Ook vind ik het jammer dat de "laatste" knop niet meer voor handen is. Hij is nog wel zichtbaar als je op "laatste" drukt in de topiclijst, maar niet als je op een andere pagina in het topic zit.

Ook vind ik het jammer dat de "laatste" knop niet meer voor handen is. Hij is nog wel zichtbaar als je op "laatste" drukt in de topiclijst, maar niet als je op een andere pagina in het topic zit.
Bla bla bla...
Om nog maar even door te gaan op de paginering. Als ik op "Laatste" klik is het niet makkelijk om snel terug te bladeren omdat daar de knop voor ontbreekt. Een voorbeeldje:

Hierin is het topic 183 pagina's lang en zit ik in de "laatste" weergave. Als ik terug wil bladeren is de eerste relevante pagina (per definitie) 182. Deze kan ik helaas niet direct bereiken, ik moet eerst op 183 klikken, naar beneden scrollen, en vervolgens op 182. Dit is vrij onhandig.
Hierin is het topic 183 pagina's lang en zit ik in de "laatste" weergave. Als ik terug wil bladeren is de eerste relevante pagina (per definitie) 182. Deze kan ik helaas niet direct bereiken, ik moet eerst op 183 klikken, naar beneden scrollen, en vervolgens op 182. Dit is vrij onhandig.
Bla bla bla...
Dat is inderdaad niet zo praktisch zo. We willen binnenkort de paginering nog flink gaan aanpassen, wat het e.e.a. zal gaan oplossen
Pagina: 1