Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01
Hoi allemaal,

Mijn smartphone is gestolen een HTC One X, nu had ik een reisverzekering en krijg ik hopelijk een bepaald bedrag terug namelijk de dagwaarde ik denk zelf dat dit rond de 250€ ligt.
Nu wil ik een nieuwe smartphone maar zie door de bomen het bos niet meer heb wel onderzoek en research gedaan en veel reviews gelezen.
Het budget is maximaal 300€

Windows phone lijkt me wel wat alleen werkt dat nog prima met mijn gmail ( imap ) en Google calender.
De Samsung ativ lijkt dam een geschikt toestel.
Klopt het dat je dan de updates auto binnen krijgt en krijgt de Samsung windows phone 8.1

Op android gebied je zoveel keuze dat ik het gewoon niet weet, ik weet wel dat ik liever geen Samsung android toestel wil de Samsung schil kan mij niet bekoren.

Ios is eigenlijk buiten mijn budget omdat ik de 4s een te klein scherm vind hebben, mochten blijken dat een iphone 5 het best bij mij past kan ik misschien kijken om het budget wat te verhogen en te kijken naar een tweedehands iphone 5

ik zal even opnoemen wat ik belangrijk vind:
- snel toestel
- camera moet goed zijn vind ik echt belangrijk
- whatsapp
- ik maak veel gebruik van dropbox
- gmail+ calender
- Rabo applicatie , is er geloof ik wel voor windows phone
- een voetbal live score app , gebruikte livemob op android.
- een goed scherm
- surfen op de telefoon deed ik ook redelijk vaak dit moet dus ook minimaal netzo vlot gaan als op de one x

Op de one x kon je goed games spelen echter vind ik dat totaal niet belangrijk heb ik bijna niet gedaan en ben ook niet van plan dat te gaan doen.

Hebben jullie nog tips.

• rjn27
Echt niemand met goede tips?

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik zou je de HTC 8x aanbevelen (uiteraard Windows Phone! :)). Deze kost rond de €300 en is een super telefoon. Zelf gebruik ik deze nu sinds de lancering, november vorig jaar. Ik heb nooit vastlopers en kan alle apps draaien die ik zou willen.

Ik ben wat huivering omtrent de Samsung Ativ. Gewoon omdat het Samsung is en zij alleen een Windows Phone uitbrengen opdat ze geen licentiekosten hoeven te betalen aan MS voor de Android telefoons die ze maken (is een afspraak tussen die twee). Daarom vertrouw ik de bouwkwaliteit en support van de Ativ niet, want Samsung hoeft daar immers niets op te verdienen.

De HTC 8x is daarentegen echt een top toestel IMHO. Zeker als je de Nokia's te duur vind.

Succes!

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• rjn27
@Panzer is nokia drive dan ook beschikbaar op de HTC?
En werkt google calender goed.
De lumia 920 is namelijk ook beschikbaar rond deze prijs.

• Panzer_V
Nokia drive is natuurlijk alleen beschikbaar op de Nokia toestellen.

Als dit een pre is voor jou en als jij een 920 voor dat geld te pakken kan krijgen dan moet je gewoon die nemen. Beide toestellen zitten in het topsegment van de Windows Phone en zijn beiden goed gebouwd.

Kwestie van kiezen dus ;-)

ps. ik heb destijds de HTC gekocht ipv de Nokia omdat deze laatste pas tegen Q2 van dit jaar beschikbaar kwam en ik niet nog een half jaar wilde wachten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Panzer_V op 08-08-2013 20:00 ]

• rjn27
Oke ik dacht dat er een app genaamd drive beschikbaar was gemaakt voor alle windows phone toestellen.
In de market zou je eens willen kijken ?

• Panzer_V
Via deze link kan je zelf ook in de store kijken.

http://www.windowsphone.com/nl-nl/store

Succes!

• rjn27
Oke thanx,

Pantzer weet jij toevallig of de HTC8X de windows 8.1 ( Blue ) update gaat krijgen.
Of is dit nog niet bekend.

• Panzer_V
Voor zover ik weet krijgt de HTC 8X de 8.1 update. Microsoft heeft de actieve support van de Windows Phone toestellen verlengd naar 18 maanden!

Blue wordt dus ook beschikbaar voor de eerste generatie WP8 toestellen :-)

ps. En mocht je het je ondertussen afvragen...ja, ik ben een Microsoft Fan Boy 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Panzer_V op 10-08-2013 12:49 ]

• rjn27
Haha thanx Panzer.

Ben Windows Phone echt aan het overwegen.
Ook kijk ik momenteel naar de blackberry z10 zier er ook goed uit.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Dat zou ik niet doen. heb je de review op tweakers gelezen?
reviews: BlackBerry Z10: een dure gok op een onzekere toekomst

Ik heb zelf niet zoveel met windows phone, maar even reageren op jouw eisenpakket:

- snel toestel
WP-telefoons zijn vaak wat trager dan de androids. Dat komt ook doordat Microsoft maar een aantal processors heeft goedgekeurd.

Voor windows phone zijn volgens mij wel telefoons met goede camera's Lijkt me dus niet zo'n probleem

- whatsapp
De whatsapp-app voor WP schijnt slechter te werken en minder goed ondersteund te worden.

- gmail+ calender
Tja, android en google gaat perfect. Net zoals windows mail op WP perfect gaat.

Besef dat er gewoon minder apps voor WP zijn. In Nederland is WP nog heel klein, wat natuurlijk zorgt voor een tragere ontwikkeling van nederlandse apps. Dat is dus echt een beperking

- een goed scherm
Tja, de highend androids winnen het op veel vlakken van de WP-telefoons, maar in dezelfde prijsklasse is WP volgens mij wel in het voordeel. Gewoon omdat WP noodgedwongen zijn prijzen laag moet houden ivm een kleine vraag vanuit de markt.

- surfen op de telefoon
Mag toch hopen dat dit geen probleem is...

Ik heb bij WP-telefoons dat het meer telefoons dan kleine computers zijn, dus smartPHONES en bij android vind ik het meer SMARTphones. Het is maar waar je de nadruk op wilt leggen. Nu is dit wel op vooroordelen gebaseerd. Dan kijk ik naar het uiterlijk van WP en wat ik erover gelezen heb. Ik heb er nog nooit mee gewerkt.
Je kiest voor een alternatief besturingssysteem, je wijkt dus af van de standaard. Dat heeft dus nadelen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Panzer_V
Quacka,

ik moet toch echt even reageren op jouw post. Je neemt hierin nogal behoorlijk wat negatieve standpunten richting Windows Phone en je geeft zelf al aan dat alles op aannames gebaseerd is!

Ik zal hieronder pogen jouw punten te bekijken vanuit mijn view. En ja, ik ben WP8 gebruiker, maar ben zo'n WP8 gebruiker die van Android naar WP8 is overgestapt. Ik ken beide kanten dus.

Overigens....jouw punt inzake de blackberry kan ik alleen maar beamen. BB staat op het punt failliet te gaan (zie nieuwsberichten....ze zijn bezig de beursgang te beeindigen, want dan hoeven ze geen kwartaalcijfers meer te publiceren en weet niemand meer hoe slecht het gaat met ze).

Maar on topic verder.
- snel toestel
WP-telefoons zijn vaak wat trager dan de androids. Dat komt ook doordat Microsoft maar een aantal processors heeft goedgekeurd.
Niet waar IMHO. Het klopt dat MS maar een paar processors goedgekeurd heeft. Maar dit betekend niet dat Android sneller is dan WP8. Er zijn super veel Android toestellen die zo traag zijn als dikke stroop.
Daarnaast is het de vraag wat je er mee wilt doen. Kijk, een F1 bak kopen is leuk, maar je staat ieder uur bij het tankstation en kunt niet fatsoenlijk door een stad rijden.
Een BMW6 serie is daarentegen minder snel dan een F1 bak maar je staat niet ieder uur bij het tankstation en je kunt gewoon door de stad rijden.
Voor windows phone zijn volgens mij wel telefoons met goede camera's Lijkt me dus niet zo'n probleem
Dat klopt, er zit een goede camera in die mooie foto's maakt. En daarnaast...echt foto's maken doe je toch met een spiegelreflex camera? :P
- whatsapp
De whatsapp-app voor WP schijnt slechter te werken en minder goed ondersteund te worden.
Je zegt het zelf.....schijnt. Heb je dit gecheckt? De laatste twee maanden heb ik gemiddeld wekelijks een whatsapp update. Alleen maar verbeteringen. Whapp draait hier nu vlekkeloos en is IMHO super snel.
- gmail+ calender
Tja, android en google gaat perfect. Net zoals windows mail op WP perfect gaat.
Ik heb zelf geen ervaring met gmail (Google = de Duivel in mijn optiek). Heb zelf een IMAP Xs4all account op de telefoon staan. Dit werkt perfect. Eenvoudig instellen en goede integratie. Op basis van mijn ervaringen is de emailclient van WP8 prettiger te gebruiken dan die van Android. Minder bugs etc.
Besef dat er gewoon minder apps voor WP zijn. In Nederland is WP nog heel klein, wat natuurlijk zorgt voor een tragere ontwikkeling van nederlandse apps. Dat is dus echt een beperking
De Rabo app is er zeker! Was de eerste bank app voor WP8. Voetbal apps zullen er ook wel zijn.
Mbt je opmerking over minder apps moet ik het volgende kwijt. Ik heb liever 10.000 goed werkende verschillende wat toevoegende apps dan 2.000.000.000.000 bierglazen apps.
In andere woorden, het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit.
Zelf heb ik nog geen app gemist sinds in sinds november 2012 WP8 gebruik. En zoals ik hierboven al poste. Je kunt op de WP8 site de apps opzoeken dus kijken of er is wat jij wilt gebruiken.
En ja, er zal ook vast een bierglas app zijn :'(
- een goed scherm
Tja, de highend androids winnen het op veel vlakken van de WP-telefoons, maar in dezelfde prijsklasse is WP volgens mij wel in het voordeel. Gewoon omdat WP noodgedwongen zijn prijzen laag moet houden ivm een kleine vraag vanuit de markt.
Een goed scherm is ook weer suggestief. Het gaat er om wat jij als gebruiker prettig vind. Ik zie echt niet het verschil tussen amoled/gorillaglass/superplastic of welke termen er ook gebruikt worden. ;-)
- surfen op de telefoon
Mag toch hopen dat dit geen probleem is...
Mijn ervaringen zijn zelfs dat surfen op WP8 BETER gaat dan op Android. Om de simpele reden dat er gewoon Internet Explorer 10 op staat! Alle sites herkennen het toestel dus gewoon als Windows en niet als een of andere brakke browser o.i.d.
Ik heb bij WP-telefoons dat het meer telefoons dan kleine computers zijn, dus smartPHONES en bij android vind ik het meer SMARTphones. Het is maar waar je de nadruk op wilt leggen. Nu is dit wel op vooroordelen gebaseerd. Dan kijk ik naar het uiterlijk van WP en wat ik erover gelezen heb. Ik heb er nog nooit mee gewerkt.
Je kiest voor een alternatief besturingssysteem, je wijkt dus af van de standaard. Dat heeft dus nadelen.
Ook dit is zo te lezen een mening van iemand die WP8 nooit gebruikt heeft, je zegt het zelf.

Als ik WP8 zou moeten samenvatten dan zou ik zeggen: Een echt MS product. Het werkt gewoon out-of-the-box zonder dat je eerst tigmiljoen apps moet gaan downloaden voor alles en nog wat. Daarnaast komt de manier waarop het besturingssysteem is opgebouwd heel intuitief over op mij. Als je met een Windows pc kunt omgaan kan je zonder leercurve direct met een Windows Phone omgaan!

Tot slot, even beste vrienden hoor! Maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen MS (of wie/ wat dan ook!) bashen en daarbij zelf al aangeven er geen ervaring mee te hebben.

Greetz!!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
ik zou geen andriod doen. Andriod draait op mid-range gewoon niet lekker vooral door alle zooi die de fabrikanten mee leveren. Andriod is prachtig, maar of Nexus(wel een idee trouwens) of high-end(en om het jaar nieuw). ik zou dus WP aanbevelen, vooral de Lumia's vanwege Nokia software plus je camera punt. misschien kan je met goed zoeken een 920 vinden en anders de 820. WP heeft ook het voordeel dat het vloeiender loopt dat het instabiele Andriod(wederom de schuld van de bloatware van de fabrikanten)

Blackberry zou ik niet doen, een gok is niet zo slim. Je weet niet hoelang de ondersteuning is en apps is ook maar de vraag. klooien met apk's enzo. Ik heb nu Andriod, maar de volgende word waarschijnlijk WP, MS heeft de zaken net iets beter op orde als Google.

• Quacka
Toch geef je me meermalen gelijk, dus mijn inschattingen zijn niet gek. Alleen over mijn woordkeuze ben je het niet zo eens.
In tegenstelling tot jou ben ik geen fanboy. Wel geef ik toe dat ik windows 8 (computer-versie) niets vind. Ik heb alleen niets tegen Microsoft.

Om maar iets te noemen: je noemt google evil. TS gebruikt nu eenmaal gmail, dus is dat voor hem belangrijk.

Tja, rjn, wil je geadviseerd worden door fanboys? Neem die adviezen aub met een korreltje zout.

En btw blackberry gaat helemaal niet failliet, want het bedrijf heeft geen schulden. Tegelijk gaat het niet goed met het bedrijf: men verkoopt steeds minder, dus komt er een moment dat het financieel wel slecht gaat.

@wttj (wat is dat met al die afkortingen in namen van tweakers?) Ik ben het met je eens dat veel fabrikanten onzinnige bloatware meeleveren met android en dat dit zorgt voor tragere telefoons. Toch generaliseer je meteen het hele android-systeem weg met je laatste stukje. Dit terwijl bijv de Nexus een kale android levert. Dat is dan ook een Google telefoon. Ook sommige andere fabrikanten doen weinig bijzonders. Het zijn met name Samsung, HTC en LG die wat dat betreft een hele slechte naam hebben.
Bij de highend-modellen geen probleem: die zijn snel dat

Ik vind het prima als Micrsoft de derde groter speler wordt. Ik vind het ook niets dat android en ios het grootste deel van de markt in handen hebben. Dat is gewoon niet gezond voor de innovatie.

Een tip: ga naar een winkel waar je de telefoon eens kunt proberen. Vergelijk het met je One X. Iedereen kan zeggen wat hij wil, maar WP-telefoons zijn echt heel anders dan Androids. (gelukkig ook maar: we hebben niets aan een kloon als consument)

• Panzer_V
Blackberry heeft geen schulden????

Zomaar even een urltje ==> http://www.wikinvest.com/...RIMM)/Data/Debt_to_Equity

Als je geen schulden hebt kan je ook geen debt-to-equity ratio hebben. Die hebben ze wel.

Check je bronnen alvorens je wat zegt!

• RagingPenguin
  • Niet online
Quacka schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:38:
Toch geef je me meermalen gelijk, dus mijn inschattingen zijn niet gek. Alleen over mijn woordkeuze ben je het niet zo eens.
In tegenstelling tot jou ben ik geen fanboy. Wel geef ik toe dat ik windows 8 (computer-versie) niets vind. Ik heb alleen niets tegen Microsoft.

Om maar iets te noemen: je noemt google evil. TS gebruikt nu eenmaal gmail, dus is dat voor hem belangrijk.

Tja, rjn, wil je geadviseerd worden door fanboys? Neem die adviezen aub met een korreltje zout.

En btw blackberry gaat helemaal niet failliet, want het bedrijf heeft geen schulden. Tegelijk gaat het niet goed met het bedrijf: men verkoopt steeds minder, dus komt er een moment dat het financieel wel slecht gaat.

@wttj (wat is dat met al die afkortingen in namen van tweakers?) Ik ben het met je eens dat veel fabrikanten onzinnige bloatware meeleveren met android en dat dit zorgt voor tragere telefoons. Toch generaliseer je meteen het hele android-systeem weg met je laatste stukje. Dit terwijl bijv de Nexus een kale android levert. Dat is dan ook een Google telefoon. Ook sommige andere fabrikanten doen weinig bijzonders. Het zijn met name Samsung, HTC en LG die wat dat betreft een hele slechte naam hebben.
Bij de highend-modellen geen probleem: die zijn snel dat

Ik vind het prima als Micrsoft de derde groter speler wordt. Ik vind het ook niets dat android en ios het grootste deel van de markt in handen hebben. Dat is gewoon niet gezond voor de innovatie.

Een tip: ga naar een winkel waar je de telefoon eens kunt proberen. Vergelijk het met je One X. Iedereen kan zeggen wat hij wil, maar WP-telefoons zijn echt heel anders dan Androids. (gelukkig ook maar: we hebben niets aan een kloon als consument)
ik zeg toch, wel tussen haakjes, dat een Nexus een idee is. Mischien ben ik wel iets te overhaast met mijn conclusie, maar htc en samsung leveren te veel software mee. Sony iets minder, maar doet het ook. Heb je toch een groot deel van de markt te pakken. En ik denk ook dat rjn27 langer als een jaar met zijn telefoon wil doen. En ik zie om mijn heen dat high-end qua specs mid-range word, er komt een update en de elende begint. Klagen over vastlopen, opstarttijden, spontaan rebooten ed. Ik adviseer deze persoon daarom ook WP. En google bouwd een prachtig systeem(heb ik al eerder gezet), maar e fabrikanten verklooten het gewoon.

• rjn27
Bedankt voor alle response!!

Gmail is inderdaad belangrijk voor mij omdat ik mijn eigen domein heb ondergebracht bij google apps
en deze mijn mail afhandelt.
Ook vind ik het belangrijk dat ik Google Kalender kan gebruiken.
Voor Dropbox zijn geloof ik goede alternatieven.

Vind de Lumia 920 een mooi toestel wel alleen een beetje zwaar.
De Lumia 820 vind ik ook mooi maar deze heeft weer een wat minder scherm.

Eigenlijk vind ik de 925 perfect maar deze is tweedehands nog niet te koop en nieuw vrij prijzig.

Ook maak ik op mijn android veel gebruik van het notificatie centrum dit is er nog niet WP maar komt met de blue update wel.

Lastig lastig.

Misschien heeft Pantzer dan toch gelijk met de HTC8X.
De Samsung lees ik verhalen dat er toch wat problemen zijn.

@wttj ik wil inderdaad langer dan een jaar met mijn telefoon doen, de snelheid van mijn HTC one X vond ik prima. en dat is tegenwoordig een middenklas toestel denk ik.
Zou wel graag minimaal dezelfde snelheid terug willen,

En wat vinden jullie van IOS zou een tweedehands IPhone iets kunnen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door rjn27 op 10-08-2013 16:18 ]

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:49
Kan eroverheen gelezen hebben, maar ik zie niemand de Nexus 4 als optie geven? Dat is in deze prijsklasse volgens mij de beste telefoon die te krijgen is..

• RagingPenguin
  • Niet online
kaygoffin schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:23:
Kan eroverheen gelezen hebben, maar ik zie niemand de Nexus 4 als optie geven? Dat is in deze prijsklasse volgens mij de beste telefoon die te krijgen is..
ik riep al Nexus. twee keer. alleen vergat ik de 4 erachter. Die kan je inderdaad opzoeken. Heb je Google zonder rommel erbij en een hele lange ondersteuning. Het is maar wat je voorkeur heeft.

• rjn27
De Nexus zou zeker een optie kunnen zijn heb alleen gelezen dat deze telefoon een zwakke plek heeft en dat is de camera, laat ik dat nou net belangrijk vinden vond de camera op mijn HOX goed genoeg maar wil er zeker niet op achteruit gaan.

• Quacka
http://tweakers.net/price...;321911;317831/categorie/
4 kandidaten. De HTC is de goedkoopste, de andere zitten bij elkaar in het vaarwater.
Eigenlijk wilde ik ook de Samsung S3 erbij zetten, maar 5 toestellen vergelijkt lastig.

De One X is eigenlijk best een goede telefoon. De Nexus is weer wat beter (en geen bloatware). De WP-telefoons zijn wat minder, maar de prijs van de htc is daar ook naar.

• rjn27
We hebben nu dus over:

Lumia 920
Lumia 820 (scherm is minder)
HTC8X
Samsung Ativ
Nexus 4
Iphone (tweedehands)

• kaygoffin
RagingPenguin schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:28:
[...]

ik riep al Nexus. twee keer. alleen vergat ik de 4 erachter. Die kan je inderdaad opzoeken. Heb je Google zonder rommel erbij en een hele lange ondersteuning. Het is maar wat je voorkeur heeft.
excuses, dan ben ik scheel. Maar om even op de Nexus 4 terug te komen. Ik heb hem zelf nu een maand of 2 en het is by far de beste die ik tot nu toe heb gehad. Ik heb hiervoor een HTC 8x gehad, maar door de problemen met whatsapp beviel die niet zo goed. Nu heb ik begrepen dat die problemen inmiddels opgelost zijn.

Een ander groot verschil wat ik gemerkt heb is het app aanbod. Bij android heb je een veel groter aanbod dan bij wp8. Ik zou je aanraden om eens naar beide appstores te gaan en de apps die je sowieso wilt hebben op te zoeken om te kijken of ze beschikbaar zijn.

• Quacka
Kaygoffin: dan kan je dus de camera een beetje verleken hebben. Die van de htc schijnt niet goed te zijn, is de nexus in verhouding beter?

reviews: HTC 8X: debuut voor Windows Phone 8
Htc 8x valt dan ook weg?

reviews: Opnieuw bekeken: Nokia Lumia 920-camera bij daglicht
Tja, Dit voldoet dan waarschijnlijk. Lumia 920 blijft een optie, maar de nexus is vergelijkbaar:

reviews: Nexus 4 van Google en LG: voor een dubbeltje op de eerste rang

De Galaxy S III wordt ook overal genoemd als telefoon met goede camera. Waarom neem je die niet?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
HTC komt binnenkort uit met een desire 500, quad core voor 250 euro (adviesprijs).
Wel een kleiner scherm dan je gewend bent. 4,3". Maar daar zag ik geen specifieke eisen van.

nieuws: HTC komt met midrange Desire 500-smartphone

• kaygoffin
Quacka schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:44:
Kaygoffin: dan kan je dus de camera een beetje verleken hebben. Die van de htc schijnt niet goed te zijn, is de nexus in verhouding beter?
Ik denk dat ze ongeveer van hetzelfde niveau zijn. Maar ik moet erbij zeggen dat ik zelden foto's maak met mijn telefoon en dat ik ook geen goede camera nodig heb op mijn telefoon. Dus bij het vergelijken van telefoon sla ik de camera altijd over..

• rjn27
@ Quacka De SIII valt eigenlijk af omdat ik gewoon niks met het merk Samsung heb vind de touchwiz schil niets, ook vins ik de telefoon zelf niet mooi.

@ Defusion dat het scherm wat kleiner is vind ik nier erg wel dat de resolutie een stuk lager is.

- Nexus 4
- Lumia 920
- HTC8X is de camera vergelijkbaar als mijn HOX

Heb ook eens gekeken als ik mijn budget iets verhoog of er dan meer mogelijk word voor BV 400€

#ProductPrijsSubtotaal
1HTC Windows Phone 8X Zwart€ 248,05€ 248,05
1Huawei Ascend P6 Zwart€ 358,99€ 358,99
1LG Nexus 4 16GB Zwart€ 348,-€ 348,-
1Nokia Lumia 920 Zwart€ 325,-€ 325,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.280,04

Ook zou de Oppo Find 5 dan een optie zijn

Weet alleen wel dat ik het extra geld echt alleen wil uitgeven als het echt een echte meerwaarde voor mij heeft.
Full-hd vind ik niet belangrijk 720p is genoeg.

• RagingPenguin
  • Niet online
Find 5 dan wel echt de beste. Heel snel is eigenlijk high-end

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
RagingPenguin schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:43:
Find 5 dan wel echt de beste. Heel snel is eigenlijk high-end
Is gewoon high-end. Top scherm, goede snelle cpu en gpu, goede camera, goede audio, goede bouwkwaliteit. Grootste nadeel: geen 4g ondersteuning. Behalve de schil en updates volgens mij in alle opzichten beter dan de Nexus 4, maar hij kost natuurlijk ook meer.

• rjn27
Oke blijft voor mij de vraag over is het mij de meerprijs waard.

Lumia 920 325 euro
Nexus 4 340 euro
Oppo find 5 429 euro voor 32GB
Lumia 925 440 nieuw op marktplaats
HTC8X 250 euro

Valt niet mee zou voor minder dan <400 euro denk ik voor de 925 gaan

• RagingPenguin
  • Niet online
RL="http://tweakers.net/aanbod/562491/oppo-find-5-32gb-zwart-geseald-nieuw.html"]V&A aangeboden: Oppo Find 5 32GB Zwart \[Geseald/nieuw][/URL]

Voor 400 euro nieuwe find 5. Is wel erg mooi en binnnen je budget

Meer sugesties:

V&A aangeboden: Jiayu G4 Retina Scherm 13 mp dual sim 3000mAh NIEUW OP VOORRAAD
V&A aangeboden: Sony Xperia Z Zwart
V&A aangeboden: Nokia Lumia 920 Rood *Nieuwstaat*
V&A aangeboden: HTC One 32GB Zwart

[ Voor 57% gewijzigd door RagingPenguin op 10-08-2013 20:33 . Reden: toevoeging extra suggesties ]

• rjn27
Heb besloten dat het een nexus 4 word deze is bij de mediamarkt in Duitsland 329€
of een Lumia 920 deze is bij de mediamarkt in Nederland in de aanbieding voor 325€

Welke word het vind het lastig.
Ik zou ook nog een tweedehands 8X kunnen overnemen voor 150€

Vind het Windows Phone OS heel mooi , jammer dat er nog geen notificatie center inzit.
Android heeft ook zo ze voordelen de goede integratie met de google producten.

Wil morgen of overmorgen de knoop doorhakken.

Iemand nog goede tips om me te overtuigen

• RagingPenguin
  • Niet online
Ik heb een tip: ga naar de winkel en probeer ze. Vaak is het dan wel snel duidelijk welke je wilt

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Dat wordt in het geval van de Nexus 4 best moeilijk denk ik zo...

• RagingPenguin
  • Niet online
michaelscott schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:48:
Dat wordt in het geval van de Nexus 4 best moeilijk denk ik zo...
daar heb je gelijk in. probeer dan in ieder geval de lumia 920

• rjn27
Het is de Lumia 920 geworden, ben er super blij mee wat een foto´s
Ook heb ik de grijze die zie je niet zoveel.
Android Bye Bye, WP here i come

Bedankt voor alle tips!!!!!

• Panzer_V
rjn27 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:54:
Het is de Lumia 920 geworden, ben er super blij mee wat een foto´s
Ook heb ik de grijze die zie je niet zoveel.
Android Bye Bye, WP here i come

Bedankt voor alle tips!!!!!
Graag gedaan. Ik hoop dat je net zo veel plezier gaat beleven aan Windows Phone als ik.

ps. Een aantal must-have-apps zijn:
* Mijnenveger! (jaja, die versie uit 1981) ==> zoeken op "microsoft"
* Sudoku ==> zoeken op "microsoft"
* Bing Weather ==> zoeken op "bing"
* Bing Nieuws ==> zoeken op "bing"

[ Voor 22% gewijzigd door Panzer_V op 13-08-2013 21:25 ]

• Quacka
Joh hebben ze echt sudoku voor WP? Een weerapp? nieuwsapp?
Ongelooflijk.... :P
Straks vertel je nog dat je ook nog je mail kunt lezen op een wp-telefoon.

(sorry: ik werd even getriggered door de type apps die je noemt)

• rjn27
Heb mijn Lumia nu een week.
Maar wat een telefoon, super goede camera
Durf nu al te zeggen dat ik WP echt een veel fijner OS vind dan Android wat ik toch 3 jaar heb gebruikt.

Windows Phone _/-\o_
Pagina: 1