Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenéW_
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
hallo medetweakers,
Daar ben ik weer.
Dit keer ben ik opzoek naar een nieuwe muis.
Mijn muis nu is niet ideaal hij werkt nog wel maar het scroll wiel begeeft het, ik moet 3 keer scrollen om 1 keer van wapen te wisselen. :s
ik ben opzoek naar een muis die niet al te groot is (ivm kleine handen) en met programmeerbare knoppen voor bijv, het snel wisselen van wapens ingame.
owwja ik gebruik clawgrip :)

wat ik zelf heb gevonden:
madcatz rat 7: lijkt me een mooie muis veel opties in customization maar volgensmij toch nog aardig groot.
corsair m65: van corsair dat zegt volgensmij al genoeg (goeie kwaliteit) alleen niet veel customization.
heeft iemand een van deze muizen dan zou ik graag horen wat de plus en min punten ervan zijn.

budget
prijs is niet echt een probleem.

welk soort games speel ik?
vooral fps maar ook wel eens mmo en daarom zijn programmeerbare knoppen wel handig.

weten jullie er een dan hoor ik graag feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonINC
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-04 18:14
Voor kleinere handen is een RAT wel fijn. Bij deze muis kun je de lengte en het gewicht aanpassen aan je hand. Heb zelf een RAT 5 en ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenéW_
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
LeonINC schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:39:
Voor kleinere handen is een RAT wel fijn. Bij deze muis kun je de lengte en het gewicht aanpassen aan je hand. Heb zelf een RAT 5 en ben er erg blij mee.
Ok hij is niet breed ofzo (had ik gelezen op forum ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
We hebben een topic hiervor,

Gamingmuizen [Deel 2]

And it's gone now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik had hetzelfde probleem en ben erachter gekomen dat er maar weinig kleine muizen zijn. Voor de Claw kan ik de G9X van Logitech aanraden, alleen wel 65 euro.

Een andere ideale claw grip:

Ik heb na veel lovende recensies een echte bang for buck gekocht: pricewatch: CM Storm Xornet

Een supermuis!

[ Voor 4% gewijzigd door Sebastiaanrh op 07-08-2013 17:05 ]