Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Ervaringen Digifotocursus

Pagina: 1
Acties:

• schoenzool
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-10 16:57
Beste tweakers,

Ik ben een beginnend fotograaf en heb nu sinds enkele maanden een nikon d5200.
Dit bevalt erg goed en wil graag me verder verdiepen.

Ik zag op marktplaats een aanbieding staan voor een digitale fotografie cursus.

http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/digifotocursus/

Deze wordt gegeven door de organisatie "digifotocursus".
Echter kan ik op internet weinig ervaringen of reviews vinden.
Op de site staat dat het onder begeleiding is van professionele fotografen en docenten maar verder is er weinig info te vinden over de kwaliteit.
Heeft iemand ervaring met deze cursus? En is het de moeite waard.

Ps andere suggesties voor om me te verdiepen zijn ook altijd welkom.

• hypz
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-11 10:05
Het is een online cursus zo te zien, denk dat je beter gewoon een goed boek kan kopen van je geld. Online valt ook echt meer dan genoeg gratis te leren, meer dan ze ooit in zo'n online betaalde cursus aanbieden :)

Wat je er leert waarschijnlijk zijn de standaard dingetjes als diafragma / scherptediepte, sluitertijd, iso en de relatie ertussen, en wat standaard regeltjes over compositie e.d.

Ik ken de cursus niet hoor, ik zeg alleen wat ik verwacht, en dat IK denk dat je beter een boek kan kopen, of op youtube kanalen lekker informatie kan gaan vergaren :) Daarnaast ook veel zoeken naar kritiek op je eigen foto's door te posten op internet fora e.d.

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:44