Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget game laptop <~€550

Pagina: 1
Acties:

• doemaariets95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een budget game laptop en mijn oog viel meteen op een mooie hp laptop.
Op deze laptop worden games gespeel zoals world of warcraft maar ik hoop het maximale ermee te halen.
Natuurlijk moet deze laptop ook programma's laden zoals: Word, Excel, Etc.
Deze laptop gaat ook mee naar school dus ik heb hem het liefst zo licht mogelijk. Ook moet de accu het minstens 3 tot 4 uur volhouden.
ik dacht aan deze laptop:

#ProductPrijsSubtotaal
1HP Pavilion 15-e001ed€ 485,05€ 485,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 485,05

De 8 Gb Ram is voldoende, een AMD-A6 CPU, en een radeon 8450G videochip.
Is dit een goede keus?

Groetjes

[ Voor 6% gewijzigd door doemaariets95 op 07-08-2013 00:05 ]

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:41
Kijk eens of er 2e hands niet iets te krijgen is bv

V&A aangeboden: BTO 17CL35 i7-2630QM 8GB DDR3 nVidia GT555M 2GB 17" 500GB

Verwijderd

Ehh.. Ik weet niet hoor, maar dat is een W170ER. Het model met super brak toetsenbord, slijtend touchpad, koeling welke na 3 maanden al vol met stof zit wat tot throttelen leidt en een fan die altijd draait. Verder is de accu junk. Behoorlijk weinig waar voor je geld voor iets wat duurder is dan mijn latitude.. 8)7

Als je voor 2e-hands gaat wil de TS eerder zo iets:
V&A aangeboden: Dell Latitude E6420
V&A aangeboden: Dell Latitude E6320 - 750GB harde schijf
of thinkpad T lijn equivalent. De HD 3000 is uit het hoofd even snel als de

Ik zou trouwens niet voor de HP gaan. Ik krijg het niet voor elkaar reviews te vinden van dit model, maar de accuduur van vergelijkbare HP's komen neer op 2 a 3 uur terwijl een pricewatch: Lenovo Essential B590-MBX35MH een circa 5 uur doet. In de kwaliteit van de budget HP's heb ik ook erg weinig vertrouwen. Het gewicht scheelt maar 150 gram volgens de pricewatch. Er staan ook versies met i3 of pentium CPU. De pentium variant komt echter met een mindere GPU (HD 2500)