Oké, ik heb de FRITZ!Box Fon WLAN 7390 en het installeren wil maar niet lukken. Niet eens op één telefoon. Het doel is om drie telefoons (met hetzelfde nummer, maar op andere plekken) aan de praat te krijgen. Maar de telefoon blijft maar zeggen dat er 'geen basis' is.
Wat gaat hier mis?
De telefoon(s):

De FRITZ!Box:

(DSL/TEL, FON1, FON2, FONS0.)
En onder het mom van 'ik laat jullie alles zien waarmee het gedaan moet worden':

(FRITZ!Box DSL/TEL.)

(058, netnummer. Het dingetje is één van de twee, want die witte zit dus ook aan het Y-snoer.)

(Zo'n ding dus.)

(Geen idee wat dat zwarte ding is, maar daar heb ik 'm dus ook al ingestopt met het kleinere uiteinde dat erbij zat.)

(Splitter DSL.)

(060 of 090.)

Ik ben het spoor volledig bijster. De bedoeling is gewoon dat er drie telefoons werken op de FRITZ!Box en ooit was dat ook zo. Nu werkt er geen één. Op de telefoon staat steeds 'zoeken...' en ik moet ook installeren via de computer maar dan moet ik eerst wel alles juist geplaatst hebben. Aangezien ik degene ben die dit alles moet installeren en al te lang bezig ben krijg ik zo langzamerhand bijna een inzinking
.
Help me alsjeblieft! En stel vooral vragen als iets nog niet duidelijk is!
Wat gaat hier mis?
De telefoon(s):

De FRITZ!Box:

(DSL/TEL, FON1, FON2, FONS0.)
En onder het mom van 'ik laat jullie alles zien waarmee het gedaan moet worden':

(FRITZ!Box DSL/TEL.)

(058, netnummer. Het dingetje is één van de twee, want die witte zit dus ook aan het Y-snoer.)

(Zo'n ding dus.)

(Geen idee wat dat zwarte ding is, maar daar heb ik 'm dus ook al ingestopt met het kleinere uiteinde dat erbij zat.)

(Splitter DSL.)

(060 of 090.)

Ik ben het spoor volledig bijster. De bedoeling is gewoon dat er drie telefoons werken op de FRITZ!Box en ooit was dat ook zo. Nu werkt er geen één. Op de telefoon staat steeds 'zoeken...' en ik moet ook installeren via de computer maar dan moet ik eerst wel alles juist geplaatst hebben. Aangezien ik degene ben die dit alles moet installeren en al te lang bezig ben krijg ik zo langzamerhand bijna een inzinking
Help me alsjeblieft! En stel vooral vragen als iets nog niet duidelijk is!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 22:31 ]