Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uitschrijven uit een discussie op Facebook.. HOE?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen, ik heb ooit eens ergens onder een artikel gereageerd op Facebook en nu krijg ik al 2 weken lang gemiddeld 15 notificaties per dag, dat er nieuwe reacties onder mijn bericht staan en ik word er nu een beetje moe van.

Weet iemand hoe je je uit kan schrijven uit een discussie op Facebook? Ik kan zelf die functie nergens vinden helaas. 8)7

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
dit bericht niet meer volgen

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat dat?

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
in dat bericht het pijltje aan de rechterkant, even aanleren dat als je ergens op gereageerd hebt dat je meteen even op dat pijltje klikt en dan dit bericht niet meer volgen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie een pijltje verschijnen rechtsboven als ik er met mijn muis overheen ga (lekker vaag) en dit is dan alles wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/nqjduSP4li/3f41adb13efb95d12f045b1bad9d0026.png

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 21:48 ]

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-11 15:19
In de balk van like - comment kun je kiezen voor unfollow post. Dit stopt de notificaties.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 15:49

Tim Schuhmacher

abasios

In het notifications uitklapmenuutjes (klik op het wereldbolletje in de blauwe balk) en hover dan over de notificatie en er komt een ienimienie kruisje te voorschijn.

Verwijderd

Topicstarter
Neles7 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:49:
In de balk van like - comment kun je kiezen voor unfollow post. Dit stopt de notificaties.
Nee hoor daar staat geen 'unfollow post'

daar staat alleen: vind ik leuk - reageren - delen

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
Klikken op een van de notificaties, dan krijg het in een apart scherm en daar staat wel bij dat je hem niet meer wil volgen.

Verwijderd

Topicstarter
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:50:
In het notifications uitklapmenuutjes (klik op het wereldbolletje in de blauwe balk) en hover dan over de notificatie en er komt een ienimienie kruisje te voorschijn.
Jeetje inderdaad zeg ,nadat je dat ienemienie, bijna onzichtbare kruisje aanklikt krijg je een optie om te unfollowen in het wereldbol uitklapmenu!

Mijn dank is groot en bos bloemen is onderweg! :+

Facebook..... moeilijker kunnen we het niet voor je maken. Wat een drama systeem is dit toch ook eigenlijk dat je met deze troep nog geld kan verdienen ook zeg. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Cannotwin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:56:
Klikken op een van de notificaties, dan krijg het in een apart scherm en daar staat wel bij dat je hem niet meer wil volgen.
Yes dat was hem.
Pagina: 1