FIFA 13 PC - Update problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 23:59

yassine

Nothing to it but to do it!

Topicstarter
Ik heb al geruime tijd last van bovenstaande en dus besloten dit probleem vandaag eens te tackelen.... Ik krijg FIFA 13 PC met geen mogelijkheid geupdate waardoor ik o.a. geen gebruik kan maken van FIFA Ultimate Team. Ik krijg, nadat ik in Orgin rechtmuisknop / update klik, na lang gepruttel de melding dat het downloaden is mislukt.

Fifa 13 PC Update issue 2

Fifa 13 PC Update issue

Wat heb ik gedaan:

- pc aantal keren ge-reboot, me in Origin aan en afgemeld
- Origin verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- Tot tweemaal toe FIFA 13 pc ge-deinstalleerd (user profile bestanden verwijderd, register opgeschoon)
- Port forwarding gedaan voor de FIFA 13 poorten
- Installatie reparen functie in Origin (welke eindigt in dezelfde foutmelding als met updaten)
- me suf gegoogled, wat in 9/10 de oplossing bied, maar niemand met een vergelijkbaar probleem kunnen treffen :|

Iemand nog een aanwijzing?

[ Voor 10% gewijzigd door yassine op 06-08-2013 20:18 . Reden: extra screen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Start Origin eens op als Administrator (Rechts klikken op Origin.exe en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren).
Als dat niet werkt, kan je dan niet de losse update downloaden en die installeren (ook als administrator).

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Topicstarter
Dat was ik vergeten te vermelden, ook reeds uitgevoerd zonder succes. Als jij mij kan vertellen waar ik de losse update vandaan kan halen, aangezien iedere site waar erover de update gesproken werd het had over dat de update enkel via Origin binnen te halen is.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Ik dacht dat er losse updates waren, maar dat waren updates van mods voor Fifa 13. Mijn fout.

Op de support pagina van EA wordt ik ook niet veel wijzer.
Je zou een support ticket kunnen inschieten bij hun, mogelijk dat zij nog tips hebben.

Wat me opvalt is dat het spel dus alleen niet wilt updaten, dus een update/internet fout geeft.
Mogelijk dat het daar in ligt. Je kan eens kijken of Origin goed staat in je firewall bijvoorbeeld. Dat het zeker op alle punten toegang heeft tot internet.

Anders zit er niks anders op dan hun klantenservice te bellen of een support ticket in te schieten.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Topicstarter
Nee idd, dat zijn helaas mods. Wat betreft de firewall daar dacht ik ook aan, maar het vreemde is dat er bij andere spellen zoals BF2, bij het checken op een update, er keurig de melding wordt gegeven dat het spel up-to-date is... Ik ga het maar op een support ticket wagen, bedankt voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Topicstarter
Probleem opgelost door mijn anti-virus programma, F-secure, volledig te verwijderen. :/ Updating as I speak... :)
Pagina: 1