Ah, noorwegen!
Mooie serie! (De combi ruis / compressie valt me wel meteen op, al lees ik dat dat deels door Flickr komt. )
1. Mooie plaat, indrukwekkend vergezicht. Ik had zelf liever toch meer van de bergen en het water gezien, en iets minder van de voorgrond.
2. Regenboog voegt wat variatie toe, verder vind ik het licht toch beetje plat.
3. Mooi overzichtshot, mooie wolken ook!
4. Nette reflecties. Ik vind het mooi dat je toch voor een niet symetrische compositie hebt gekozen, reflecties nodigen daar toch altijd beetje naar uit

.
5. Indrukwekkend gebergte, jammer van de donkere lucht aan de rechterkant. Oogt een beetje plat / flets.
6. Mooie plaat! Je wordt zo het dal ingezogen. Oogt wel beetje koud, misschien een wat warmere witbalans?
7. Oogt lekker mysterieus, beetje hazy. Er is wel veel water in de voorgrond, volgens mij werkt deze plaat ook goed met een wat bredere beeldverhouding?

.
8/9. Preikestolen, altijd gaaf om te zien. Misschien dat bij 8 ik wat meer van de omgeving had gezien, om wat meer context te geven. Bootje bij 9 maakt het wel af, geeft nog even extra nadruk op de omvang en hoogte. Misschien ook bij deze 2 een wat warmere witbalans?
10. Mooie wolkenpartij! Leuk om ook de typisch Scandinavische woningen op de foto te zien, maakt het (voor mij) direct herkenbaar. Valt wel beetje uit de toon in deze serie als geheel.
1, 6 en 7 zijn mijn favo uit de reeks