Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stevige laptop voor studie max €1000,-

Pagina: 1
Acties:

• SpetterPoep
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop van maximaal €1000,-. Ik ga de laptop puur voor school gebruiken, dus hij gaat elke dag mee op pad. De accuduur moet lang zijn, want er zijn niet overal stopcontacten aanwezig in het gebouw. Ik zat te denken aan minimaal 4 á 5 uur. Verder moet de laptop maximaal 15 inch en minimaal 12 inch zijn. Ik wil dat de laptop soepel werkt en dat ik meerdere programma's op tegelijkertijd kan draaien. Het gaat hier niet om zware programma's, maar uit mijn ervaring werkt het soms met 4gb ram net niet soepel genoeg. Een SSD zou leuk zijn, maar is geen must.

Ik heb in een aantal topics gelezen dat je goede deals met dell kunt maken door middel van kortingsbonnen. Ik ben hier alleen niet bekend mee, maar zal me hier zeker in gaan verdiepen als jullie zeggen dat dit gunstig uit kan pakken. Verder mag het elk merk zijn, alleen heb ik geen goede ervaringen met acer.

Zelf ben ik tot deze configuratie gekomen. denken jullie dat dit een slimme keuze zal zijn? Ik heb zelf nog office thuis, dus dat bespaart geld.

Uw configuratie
Processor: Intel® CoreTM i5-4200U 1,6 GHz
Besturingssysteem: Windows 8
Opslagcapaciteit: 256 GB SATA Flash SSD
Geheugen: 8 GB 1600 MT/s DDR3L-SDRAM
Display: 33,7 cm LED, 1920x1080
Ethernet/Wi-Fi en VGA-dongle: Zonder Wi-Fi- en VGA-dongle
Batterij: Batterij werkt maximaal 7uur
Microsoft® Office 2013: Office 365 Home Premium Trial
McAfee Security Software: Geen bescherming
Adobe® Creation: Zonder Adobe Creation
Adobe® Lightroom®: Zonder Adobe Lightroom 4
Tevens meegeleverd
Touchscreen: Zonder Touchscreen
Toetsenbord Style: Toetsenbord met backlight
Taal en toetsenbord: Nederlands (QWERTY)
Grafische kaart: Intel® HD Graphics 4400
HDMI(TM) uitgang: HDMI(TM) uitgang
Draadloos LAN: Draadloos LAN(IEEE 802.11abgn)
Bluetooth®: Bluetooth® 4.0
NFC technologie: Geïntegreerde NFC technologie
Garantie: 2 jaar fabrieksgarantie
AC-adapter: 1 AC-adapter
USB-poort(en): 2x USB 3.0
Beveiligingsfuncties: Zonder beveiligingsfuncties

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en mij kunnen helpen bij de aankoop van een nieuwe laptop.

Groetjes,

Thijs Witteveen

[ Voor 35% gewijzigd door SpetterPoep op 06-08-2013 19:47 ]

• vliegendehommel
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-11 15:47
Misschien is een Macbook air wel iets voor je? Die heeft een lange accuduur, kan redelijk wat tegelijk draaien, heeft een SSD en is heel licht en dun.

• SpetterPoep
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Bedankt voor je reactie, Ik heb even naar een Macbook air gekeken, maar de 13 inch begint pas bij €1129, en dit is echt te hoog voor me. De 11 inch is me namelijk net te klein. Zijn er goede andere opties in plaats van een Macbook voor €1000,-? of is mijn budget net niets?

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:49
Een Sony Vaio Pro 13. Op sony.nl kun je nu met (sufspot-)korting een configuratie met i5/8gb/256 voor €935 krijgen. Scherm: 1080p en een batterijduur van 7 uur.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
@ DwightKSchrute

Echt? Ik kom niet onder de €999,- en dan zit ik nog met 4gb ram, de ssd upgrade is wel gratis inderdaad.

• dazh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-11-2022
Jornv schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:55:
@ DwightKSchrute

Echt? Ik kom niet onder de €999,- en dan zit ik nog met 4gb ram, de ssd upgrade is wel gratis inderdaad.
De edu store van sony doet vrij vaak moeilijk. Check even of je wel echt in de edu store zit.

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-11 10:09
Via een boel hogescholen/universiteiten kan je op www.surfspot.nl inloggen en dan klikken op partnershops, en daar op de sony shop klikken. Dan krijg je 10% korting :).

Kan je via jouw hogeschool niet op surfspot, dan is er een kortingscode voor 8% korting: KTCAFF3213

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:49
Wat carolien89 zegt inderdaad. Op die manier kom je bij 'zelf samenstellen' op die configuratie voor €935,-
Pagina: 1