LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
En dat is niet bevredigend genoeg?daffie82 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:35:
Op internet lees ik vooral reacties dat het geen kwaad zou kunnen.
Mee eens?
Anyway... Zolang het niet meetrilt en daardoor geluid geeft... Dan moet het geen kwaad kunnen volgens mij
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
aka waar ben je ongerust over dat het niet goed is voor je sub.
[ Voor 40% gewijzigd door mrc4nl op 06-08-2013 15:39 ]
ora et labora
Het zal je sub niet slopen, maar kan verre van ideaal zijn.
Bron?CeesKees schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:37:
[...]
En dat is niet bevredigend genoeg?
Anyway... Zolang het niet meetrilt en daardoor geluid geeft... Dan moet het geen kwaad kunnen volgens mij
Last time I checked was er geen wet- of regelgeving die dat verbiedt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Vast niet. Maar echt lekker klinken zal het niet, lijkt mij.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:41:
[...]
Bron?![]()
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
http://forum.hsuresearch.com/showthread.php?t=2344AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:41:
[...]
Bron?![]()
Ben idd bang dat ie zou gaan meetrillen - wat natuurlijk niet de bedoeling is.mrc4nl schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:38:
wat zou er mis kunnen gaan als je er iets op zet??
aka waar ben je ongerust over dat het niet goed is voor je sub.
Of zal dit wel meevallen?
[ Voor 39% gewijzigd door daffie82 op 06-08-2013 15:52 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
Als je wereldbol te hard mee gaat trillen dan haal je hem er toch gewoon weer af? Als het zo'n verlichte wereldbol is met een gloeilampje aan de binnenkant dan gaat het lampje misschien wat eerder kapot door de trillingen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tesla Model Y RWD (2024)
Het was spannender geweest als het ging om een vissenkom met inhouddaffie82 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:55:
is idd een wereldbol met licht ! (kan je uiteraard aan of uit zetten)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 8% gewijzigd door TBTL op 06-08-2013 16:57 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Heb je een vedergewicht sub of een plaatstalen mediacenter?Glashelder schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:00:
Ik heb mijn sub op mijn mediacenter staan en die doet het al 4 jaar primaAls de harde schijf die daar in zit tegen het magnetisch veld kan dan loopt dat met een wereldbol vast wel los
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nou kerel, het is een wereldbol waar ik aan gehecht ben (erfenis), dus ik zou het heel fijn vinden als ie niet in 3 stukken van elkaar lag bij het spelen van een actiefilm....Enes_81 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:34:
Dit zijn van die dingen die je zelf kan uitproberen, ik snap echt niet dat je hier een topic voor aanmaakt.
Vandaar dus een topic.
Mijn oprechte excuses voor de overmatige vervuiling van dit forum
EDIT : en mijn dank aan al de mensen die wel nuttige reacties wisten te plaatsen
[ Voor 8% gewijzigd door daffie82 op 06-08-2013 21:24 ]
Wereldbollen horen op een bijzettafel of bureau.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

(niet op het stof letten (en de verdwaalde pinda (en de spinnenwebben)))
[ Voor 21% gewijzigd door ShitHappens op 06-08-2013 22:15 ]
In dat geval zou ik 'm vastplakken op de sub, wie weet trilt hij er anders langzaam af.daffie82 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:23:
Nou kerel, het is een wereldbol waar ik aan gehecht ben (erfenis), dus ik zou het heel fijn vinden als ie niet in 3 stukken van elkaar lag bij het spelen van een actiefilm....
Zo lang de sub zelf genoeg gewicht heeft en van degelijke kwaliteit is, (dus niet zo'n auto subwoofer die op het laagste volume je hoedeplank doet trillen) dan zou het gewoon moeten kunnen.
Wat ik bij mijn subwoofer zelf merk, is dat als ik er iets op zet met meerdere opjecten, het lawaai gaat maken. Een schaal met kaarsen bijv. Dit is heel irritant wanneer je een film kijkt of muziek luistert. De schaal trilt er niet af, maar resoneert wel en dat is juist wat je niet wilt.
Wat je nog kunt doen, tegen het schuiven, is zo'n rubber slip matje (wat je vaak in auto's hebt), eronder neerleggen. Dat zou dan ook gelijk tegen het trillen werken en hij valt er niet zomaar af. Dan heb je er misschien een beter gevoel bij wanneer hij zonder slip matje erop staat?
Dank !
Een rieten mand met de 'guitar hero' gitaren (op een logitech Z5500 sub)Read schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:48:
Misschien naam van topic veranderen in wat staat er bij jou op de Sub.?
De mand is aan de binnenkant bekleed, geen (hoorbaar) last van meetrillen e.d.
[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 07-08-2013 11:46 ]
Hier staat mijn sub onder, sub volledig vrij en je kunt gewoon je spullen kwijt.
Werkt prima en al zou het al trillen dan rammelt het niet
Overigens vind die dikke kat hier het lekke om op zn rug met zn buik tegen de voorkant van de sub aan te liggen, maar hij trekt gelukkig zn pootjes helemaal omhoog en komt dus niet met zn nagels in het doek.
Klopt, zet maar eens een platenspeler op een tafel voor de subwoofer, of juist op de sub. Op de sub heb je veel minder last van meetrillen of stuiterende naald.Mikayu schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:37:
Mijn sub is juist het meest veilige om iets op te zetten. Alles eromheen blaast weg
Overigens zou ik het nooit in mijn kop halen om een externe harde schijf op de sub te plaatsen... of ben ik nou ineens te voorzichtig geworden?!

Daarop liggen drie kurken onderzetters voor pannen van de Ikea:

En weer daarop een groot dienblad met allerlei kaarsen erop, beetje dit idee:
Zolang de schelpjes en ellende die er ter decoratie bij liggen (WAF is naar tevredenheid) niet tegen elkaar liggen is alles stil en stabiel. Works for me!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."