I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Vreemd! Is je Chrome up to date? Op de Galaxy Nexus hier rendert hij goed, idem voor de andere Android devices
Wat ik ook vreemd vind, is dat je de moderators achter de forumnamen ziet staan, die hoor je niet te zien...
Dat is "Ja - Verberg tagclouds" instelling http://gathering.tweakers.net/forum/preferencesJoostBaksteen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:06:
Wat ik ook vreemd vind, is dat je de moderators achter de forumnamen ziet staan, die hoor je niet te zien...
Uit:

Aan:

Chrome is up to dateMisha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:01:
Vreemd! Is je Chrome up to date? Op de Galaxy Nexus hier rendert hij goed, idem voor de andere Android devices
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik heb hier hetzelfde probleem. Zowel in de Chrome browser als de stock Android van Android 4.2.2. Ook ik heb de tagclouds uit. Nog een bugje in de code denk ik dus...
NB: Dat blauwe kleurtje boven mijn eigen post is ook een hele verbetering tov de gele kleur
NB: Dat blauwe kleurtje boven mijn eigen post is ook een hele verbetering tov de gele kleur
[ Voor 22% gewijzigd door hylke94 op 06-08-2013 15:40 ]
Ik heb datgene met de pagina knopjes (2e screenshot TS) op Windows Phone 8 (Lumia 820) ook.
Rare vogel in spe
Ooh, en onder dit topic staat nu: "Pagina: van 1". Naar mijn idee mist daar ook nog iets...
Er zijn inderdaad belachelijk veel instellingen waarmee je de layout kan veranderen
Als het aan mij ligt, dan gaan we eens fors snijden in alle forumvoorkeuren
maar ik denk dat ik mij daarmee niet echt geliefd maak haha
Niet iedereen word daar er even blij van neeMisha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:09:
Als het aan mij ligt, dan gaan we eens fors snijden in alle forumvoorkeurenmaar ik denk dat ik mij daarmee niet echt geliefd maak haha
Nog een klein bugje gevonden:
Als er nieuwe reacties in een open topic zijn, komt er zo'n mooie gele balk met de mededeling dat er nieuwe berichten zijn. Hier klik je dan op en de reacties worden geladen. De nieuwe reacties worden keurig netjes getoond, op één klein dingetje na. Er komt geen dropdown met de acties, maar alle (drie) afzonderlijke links komen weer achter elkaar te staan, waardoor het op de kleinste schermen weer een bende wordt...
Als er nieuwe reacties in een open topic zijn, komt er zo'n mooie gele balk met de mededeling dat er nieuwe berichten zijn. Hier klik je dan op en de reacties worden geladen. De nieuwe reacties worden keurig netjes getoond, op één klein dingetje na. Er komt geen dropdown met de acties, maar alle (drie) afzonderlijke links komen weer achter elkaar te staan, waardoor het op de kleinste schermen weer een bende wordt...
Pagina: 1