Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik wel benieuwd ben naar de ervaringen een apart topic hier voor gestart.

Bron: Samsung
Compatibiliteit
Compatibel vanaf de E7000 / E8000 reeks van 2012

Hardware
QuadCore-processor
DDR3-geheugen (1,5 GB)
4 GB flashgeheugen

Accessoires
Inclusief Smart Control (TM1360), Batterij (AAA x 2), Slim Gender-kabel, Gebruikershandleiding

Kenmerken
Bediening via spraak aanwezig (uitgezonderd PDPE7000)
Bediening via beweging aanwezig (uitgezonderd PDPE7000)
Gezichtsherkenning aanwezig (uitgezonderd PDPE7000)
'13 Smart Hub aanwezig
AllShare (Content Sharing) aanwezig
Smart View (tv naar mobiel) aanwezig
HEVC-codec aanwezig
Webcontent-beeldverbetering aanwezig

Gewicht
Gewicht apparaat (met batterijen): 260 gram
Gewicht verpakking: 625 gram

Afmetingen
Afmetingen (b x h x d, mm): 127 x 16 x 91
Afmetingen verpakking (b x h x d, mm): 173 x 62 x 161

Afbeeldingslocatie: http://samsungevolutionkit.com/wp-content/uploads/2013/04/officialevolutionkitpic.jpg

Afbeeldingslocatie: http://samsungevolutionkit.com/wp-content/uploads/2013/05/evolution-kit-connector-1024x682.jpg

Samsung Smart Evolution Kit Unboxing

[YouTube: http://youtu.be/RGz9zPbDAnk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik heb 'm sinds een maand of 2,5. Ben alleen benieuwd of we verder nog eens een softwareupdate kunnen verwachten, want de huidige is sinds installatie nog niet spontaan aan het downloaden geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er moet een nieuwe update zijnals het goed is 1004 van ongeveer 2 weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knokki
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 14:32
Als ik 1004 download wil vervolgens de TV niet meer opstarten. Hij blijft dan in een cyclus van "aan" - "Samsung Smart logo" - "uit" - "aan" etc. Kortom beeld oid krijg je niet. Dan moet je de Evolution Kit weer loskoppelen, TV weer aanzetten, Evolution Kit weer aankoppelen en dan alles opnieuw installeren. Ik had dit bij een ES7000 EN een ES8000. Eigenlijk vind ik het een waardeloos - want niet uitontwikkeld - product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er werd hier ook heen verwezen vanuit een ander topic. Wellicht is dit een goede plek om ervaringen te delen :)
http://tweakers.net/productreview/manager/336232/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer een nieuwe FW versie 1005 volgens samsungblog.de

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Welke wijzigingen?

Ik hoop dat de volgende Evolution Kit ondersteuning biedt voor HDMI 2.0...

[ Voor 12% gewijzigd door Dragunov op 15-08-2013 02:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo als gebruikelijk bij Samsung geen info over de aanpassingen.

HDMI 2.0 is toch nog niet uitgerold of is er al een datum bekend ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 12:04 ]

• gekke
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 09:06
Waar halen jullie de update mijn tv geeft nog 1003 aan en er is geen update beschikbaar.

• Dragunov
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:53:
Zo als gebruikelijk bij Samsung geen info over de aanpassingen.

HDMI 2.0 is toch nog niet uitgerold of is er al een datum bekend ?
Samsung heeft nu hun nieuwe F9000 met aparte setupbox, waarin de meeste kracht zit, die wordt verbonden via 1 kabel met de TV, later kan je deze box vervangen door ene met HDMI 2.0

Link: http://nl.hardware.info/r...pgradebare-uhd-tv-preview

[ Voor 9% gewijzigd door Dragunov op 15-08-2013 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
De download komt alleen via internet beschikbaar, hier de werk volgorde van een Duitse gebruiker:

“Evo Kit entfernen, Fernseher zurück setzen. Evo Kit wieder anbringen. Installation durchführen. Update 1005 kommt übers Netz."

Op eigen risico natuurlijk, ik beschik niet over de Kit maar volg de ontwikkelingen op de voet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Doet het hier helaas nog niet. Zit hier nog met een niet functionerende evo-kit, met dank aan die fantastische 1004-update. Verwijderen en TV kijken zonder kit is momenteel de enige optie. Downgraden is ook niet mogelijk. Grrr...

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik heb van de week de Evo Kit gekocht en geinstalleerd, hopelijk komt er snel weer een software update want echt elke DLNA stream stottert 8)7
Zonder de Evo Kit had ik nergens last van.

En soms verdwijnt er een foldernaam.

[ Voor 9% gewijzigd door MewBie op 29-08-2013 18:16 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• tomhster
Mijne gaat waarschijnlijk weg voor reparatie. Niet heel blij mee, eerlijk gezegd.

• Dragunov
Dus eigenlijk kunnen we zeggen: FAIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:20

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dus het werkt niet zo goed als een 2013 Samsung?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik denk dat de firmware gewoon niet op punt staat of zou er hardwarematig ook iets mis zijn ermee...

[ Voor 34% gewijzigd door Dragunov op 30-08-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FW versie 1005 zou nu ook via de website van Samsung te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik erop gezet, maar ervaar hiccups in het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Zouden ze volgend jaar nog een nieuwe versie uitbrengen ervan?

Verwijderd

Dat moet Samsung zelf weten, maar ik sla over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Met de Evolution Kit heeft onze UE46ES8000 opeens problemen met satellietzenders. Zonder de Kit hebben we alle zenders via onze duo-LNB. Met de kit hebben we nog maar de helft en met geen mogelijkheid voor elkaar kunnen krijgen dat we de rest ook hebben. Daarnaast zorgt de Kit er voor dat we regelmatig de zenders zelfs verliezen - "zwak of geen signaal". Dan moet de stroom even van de TV af en daarna zijn ze weer terug. Echt #%$#$%-zooi. Daarnaast ook al een paar keer gehad dat de Kit aangaf dat er nog data van een oude TV op de Kit stond en dat 'ie opnieuw geïnstalleerd moest worden. Als je voor Nee koos dan ging de TV uit. Effectief resteerde er dus niets anders dan de complete installatie opnieuw doen.

We hebben nu als omruil een nieuwe Kit gehad, het satellietprobleem is er nog steeds... benieuwd of het probleem met de zogeheten data van een oude TV ook terugkomt...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit oude tv verhaal is herkenbaar. Mijn eerste kit had dit ook. Omgeruild en de huidige heeft het niet.
Mijn conclusie is inmiddels wel duidelijk: totaal crappy product.
Samsung ondersteuning gebeld inmiddels, maar die komen niet verder dan: kit verwijderen software op de tv bijwerken( was al gebeurd) en kit opnieuw installeren.
Dat helpt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik had met firmware 1004 wifi problemen en spontane herstart helaas heeft firmware 1005 dat niet verholpen. Iemand anders bekend met deze issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ze worden inmiddels voor minder dan 200 euro verkocht incl verzendkosten.

http://www.amazon.de/Sams...8090-Serie/dp/B00BT5UJ42/

Maar na het lezen van jullie problematiek sla ik over. Misschien volgend jaar?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik heb een samsung es8000 dat is het model van 2012 (dacht ik)
daar kan ik deze kit opzetten, maar werkt de evolution kit van volgend jaar ook?

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja je kan je TV ieder jaar (tot 4 jaar geloof ik) update met een nieuwe kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
nice bedankt,

heel iemand ook postieve ervaringen met de evo kit? ik zit te twijfelen deze te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:38
Nou ik heb eigenlijk een positieve ervaring met de evo kit. Nu een paar maanden ofzo draaien met 1004 en kan eigenlijk geen gekke dingen ontdekken.
TV kijken, streamen is allemaal goed; nieuwe smart tv omgeving top en snel; beeld kwaliteit is nog steeds perfect. Misschien heb ik geluk gehad als ik zo de dingen lees in dit draadje.

Ik gebruik een 55es8000 met de evokit op 1004, met kabel aan het netwerk vast.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ondertussen via onze dealer bericht van Samsung gehad dat o.a. de problemen met satellietontvangst (we zijn met onze duo-LNB ruim de helft van onze zenders kwijt met de Evolution-kit) verholpen zouden zijn met een nieuwe update die eind volgende week uit zou komen.

Ik ben benieuwd... allereest of die update er daadwerkelijk komt en indien zo, ook op tijd. En ten tweede of de problemen dan verholpen zijn. Heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Na een maand (sinds de beruchte uitrol van 1004) doet mijn TV het weer in combinatie met mijn Evo-kit. Daar was wel een nieuw moederbord voor de TV voor nodig, maar ik doe weer mee in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Misschien nog handig om te weten voor potentiele kopers dat S-Recommendation het alleen maar doet in Ziggo en UPC gebied. Ik heb CaiWay en kan de hele functie 'Op TV' niet gebruiken... hadden ze wel ergens mogen vermelden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Software-versie 1006 is nu via het toestel te downloaden. Dat automatisch updaten werkt dus ook niet zoals je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Iets ander lettertype in het menu, volgens mij,

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Vandaag de Evolution-kit maar teruggebracht naar onze leverancier. Ook met de nieuwe update hebben we nog een hoop satellietzenders niet die we voorheen wèl hadden (o.a. NL1 HD, NL2 HD en NL3 HD). Tsja... dan ga je er in functionaliteit dus zelfs op achteruit en dat kan nooit de bedoeling zijn...

(ter info, we hadden al eens een nieuwe kit gehad om te kijken of het niet om een defect ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
Ik zie dat de kit in de usa (ebay enzo) vrij goedkoop zijn.

Zou een usa versie ook gewoon werken hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is vrij goedkoop, ook hier vindtje een NL versie voor rond de 200 euro dus zijn er ook al 100 minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
Ongeveer 150 dollar. Dus dat is 100 /110 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Als je die al zou invoeren, dan zit je nog met transportkosten en mss zelfs douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan nog hopen dat het werkt, Samsung heeft er niet voor niets 3 versie's van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
ja die 3 versies zijn wat irritant, toch denk ik dat het misschien gewoon werkt.
Nou ja ik gok het wel, het gaan in de koffer, dus het is de helft van wat ze hier kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lees net op een Engels forum dat een USA kit NIET werkt op een UK Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
Mijn evolution kit werkt voor geen meter meer. Bij het wifi scherm loopt de tv vast. Tv gaat spontaan aan uit.
Samsung support kon niet helpen. Enige is het laten repareren. De garantie is maar 6 maanden omdat het een accessoire is.
Geachte heer / mevrouw,

Dank u voor uw vraag met betrekking tot uw Samsung TV. U geeft aan dat u graag wilt weten wat de garantievoorwaarden zijn van uw Evolution kit.

Op de eerste plaats willen wij u bedanken voor uw interesse naar de mogelijkheden van uw product. Uw Evolutionkit is een accesoire en hierop bestaat 6 maanden garantie.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
Met vriendelijke groet,
Tot nu toe vind ik het maar een waardeloos product. Kijken of het te repareren valt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat Samsung je tegemoed moet komen,lijkt me een gevalletje consumenten recht je mag er toch vanuit gaan dat een apparaat het langer volhoudt dan 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
thanks Andreipad, dan bestel in de euro versie maar.

jammer dat dit produkt voor veel mensen problemen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 08:36
Iemand hier die z'n Samsung incl Evolution Kit aan de muur heeft hangen mbv een Samsung Wall Mount Kit?

Vroeg me af of dat nog wel gaat passen wanneer je een Evolution kit achterop de TV prikt..

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Emrulez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:56:
Mijn evolution kit werkt voor geen meter meer. Bij het wifi scherm loopt de tv vast. Tv gaat spontaan aan uit.
Samsung support kon niet helpen. Enige is het laten repareren. De garantie is maar 6 maanden omdat het een accessoire is.

[...]

Tot nu toe vind ik het maar een waardeloos product. Kijken of het te repareren valt :X
Je hebt gewoon recht op minimaal 2jaar garantie, zo is eenmaal de wet in nederland, dan kan de voorwaarde van samsung wel l euk zeggen van 6maanden, maar dat geldt dus niet voor europa/nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 08:36
NIK0 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:23:
Iemand hier die z'n Samsung incl Evolution Kit aan de muur heeft hangen mbv een Samsung Wall Mount Kit?

Vroeg me af of dat nog wel gaat passen wanneer je een Evolution kit achterop de TV prikt..
Inmiddels contact gezocht met Samsung en zij zeggen dat er met Wall Mount kits geen rekening is gehouden met een Evolution Kit. Ze raden een beugel aan Vogels maar welke precies wist men ook niet.. 8)7

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Al een zorg minder voor ik hier, daar ik me TV op de voet heb staan, want wil later ook wel zo'n Kit aanschaffen, maar zeker niet direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
devil-strike schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:19:
[...]

Je hebt gewoon recht op minimaal 2jaar garantie, zo is eenmaal de wet in nederland, dan kan de voorwaarde van samsung wel l euk zeggen van 6maanden, maar dat geldt dus niet voor europa/nederland.
Product is inmiddels gerepareerd onder garantie.
Helaas mist er nu een rubbertje en nog erger de kit werkt voor geen meter. met kit krijg ik nu het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Uz55Fml.jpg
Maandag maar even contact opnemen met Selectro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oei das niet leuk zeg hopelijk heb je een oplossing gekregen ?

Ik las ook dat FW versie 1007 beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:13:
Oei das niet leuk zeg hopelijk heb je een oplossing gekregen ?

Ik las ook dat FW versie 1007 beschikbaar zou zijn.
Opnieuw opsturen voor reparatie, dus we wachten weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
nog maar een reactie.

heb er eentje gekocht omdat ik het menu van mijn tv zo lelijk vond. Heb een 55es8000 met een CI module (upc) en een ethernet kabel direct aangesloten.

Eigenlijk heel positief, het 2013 menu is velen malen beter en werkt goed met de Ci module.
Internet werkt prima en vooral dingen als youtube streamen gaan nu vlekkeloos vanaf iphones. Daarvoor was het altijd een beetje hit or miss.
De nieuwe ab is ook handig, ik heb hem zelfs als primaire ab in gebruik genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een ervaring waarvan ik de resultaten aan de lezer ter beoordeling laat.

Twee dagen na plaatsing van de Evo Kit SEK-1000/XC op mijn UE46SE8000S de volgende situatie:

- Nieuwe Smart Hub en afstandsbediening doen het;
- Updateproces verliep niet normaal en daarom contact gehad met Samsung via chat, telefoon en e-mail.
- Door een noodzakelijke reset naar fabrieksinstellingen zijn alle zorgvuldig ingestelde beeldinstellingen en bijv. de favorietenlijsten weg;
- Firmware inclusief Evo kit wil niet verder upgraden dan 1003.1 (online). Iedere poging daarna (netwerkkabel aan Evo, netwerkkabel aan tv of via WiFi) eindigt al voor hij begint met een melding dat de internetverbinding onstabiel is, foutcode 601 Time-outfout bewerking.
- TV zonder Evo kit heeft SW versie 2011.1.
- Alleen de zenders Ned 1 en een paar lokale zenders werken nog, de rest geeft [Zender is gecodeerd].

Dat laatste ligt niet aan Ziggo. Samen met hen heb ik alles gecheckt en getest en bovendien werken alle combinaties van cam modules (Neotion en Smit) en 3 insteekkaarten wel perfect op een andere tv.

Dit is de tussensituatie na ca. 10 uren van installeren, contactmomenten, updates via internet, updates via USB, Evo kit erop, Evo kit er weer af, spanningsloos stellen, rebooten en installatieprocedures doorlopen. Dit in diverse volgordes.

In afwachting van een oplossing van Samsung.

De missende zenders krijg ik overigens niet terug als ik de Evo kit er weer afhaal. Was dat maar zo, dan had ik de Evo kit inmiddels al teruggestuurd op de zichtcondities en mijn verlies (het opnieuw instellen van de beeldafstellingen en favorieten en de verzendkosten) al lang genomen.

-update: SW 1005 vanavond geïnstalleerd via USB. Nog steeds geen zenders terug.

-update 8/11/13: email van Samsung gehad met instructie: reset Smart Hub, dan reset tv en dan installeren tv en zenders en de zenders moeten weer terug zijn.
Helaas! De foutmelding is wel veranderd: nu staat er [Gecodeerd signaal] in plaats van [Zender is gecodeerd]. Dit overigens allemaal zonder dat de EK op de tv was aangesloten. Mijn geduld wordt akelig op de proef gesteld kan ik verklappen. Gelukkig heb ik nog een digitale hd recorder waarop ik de zenders wel kan zien.
Na nog een paar keer resetten, cam module eruit, cam erin, kaart eruit, kaart weer erin, software upgrades uitvoeren ..... tadaa, firmware 1007 en alles in het engels. Nog maar een keer.
Yess..... eindelijk gelukt!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvs020
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-11-2024
Wat een ellende, en dat voor vele € 300,- wat een geld. Als je dit iedere keer op zij legt ben je goedkoper uit.
€50,- was een passende prijs geweest. Ik heb hierom dit kit niet genomen los van alle problemen die vele hebben hiermee vindt ik het te duur en enorm tegen gevallen van Samsung!. Wel ben ik nieuwsgierig wat het verschil tussen 2013 SEK-1000/XH of 2013 SEK-1000/Xc wat veel wordt aangeboden wie weet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wereld deel verschillen, er zijn er totaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvs020
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-11-2024
Oke, weet je ook welk deel xh is en xc is?

Volgens de website van samsung moet ik xH hebben, bijna overal XC aangeboden die ook onder de 299,- zitten maar de XH alleen op 299,- is te krijgen.
Ik werd ook niet wijzer via Samung daar kreeg ik niet een antwoord hierop. k hoop dat xc ook tot de mogelijkheden behoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij bij aanschaf ook op dat er in Nederland verschillende types worden aangeboden.
Mocht 't je een richting geven, de EK die ik heb (en lees hierboven de problemen ermee) is een XC type.
Het zal toch niet zo zijn dat de XC's afkomstig zijn uit grijsimport en hier gewoon niet goed werken?
Zijn er mensen hier die een XC goed werkend hebben op Ziggo of UPC?

Update: mijn leverancier zei dat de XC uit Duitsland komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een F9000. Ik denk dat de evolution kit daarvoor een stuk duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06 20:52
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:12:
Ik heb zelf een F9000. Ik denk dat de evolution kit daarvoor een stuk duurder is.
Ik verwacht niet dat de evo kit duurder zal zijn. De chipset in de F9000 is bij mijn weten gelijk aan de F8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Let wel even op dat er nog GEEN EVO kit is voor de F serie, wat je nu koopt is voor de E serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Ik zitten vast slimmerds die mij willen en kunnen helpen. Mijn evolution kit kan niet meer updaten. Ik heb prima internet en stabiel en snel, maar bij de update geeft hij aan instabiel netwerk en houdt dus op met updaten :O . Volgens samsung ligt het aan de software... Nu dacht ik, ik ga downloaden via usb, maar nu hangt de usb in de tv en kan het hele bestand niet vinden 8)7 . Dus wie o wie.. Hoe kan ik updaten op mijn mac en vervolgens in die kit krijgen???
Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:49
Helaas dacht ik even via Ebay US, voor 38 dollar 1tje op de kop te slaan. Met invoer en verzend erbij ong 75 euro. Want ja, dik geld betalen voor oude hardware gaan wij hollanders niet doen.

SEK-1000/ZA, blijkt die niet te werken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Klopt. Ik was een paar jaar geleden in Zuid Korea waar ik er een wilde kopen. Ook daar werd mij verteld dat deze alleen op de Koreaanse variant zou werken. In Europa moest ik maar de Europese variant kopen.

Lekker!

Pagina: 1