Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Chrome] Opgeslagen wachtwoorden tonen.

Pagina: 1
Acties:

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 12:12
Ik gebruik zowel thuis (Windows 8 ) als op mijn werk (windows 7) Chrome (allebei versie 28.0.1500.95) maar ik kom een vreemd verschil tegen als het gaat om het bekijken van opgeslagen wachtwoorden: Thuis heb ik daar een knop SHOW zitten die op mijn werk ontbreekt. In beide gevallen ben ingelogd in Chrome en alle overige settings zijn gelijk. Het enige verschil is de windows versie en dat mijn werk machine in een domein hangt.Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, bovenaan mijn thuis situatie en onderaan mijn werk:
Afbeeldingslocatie: http://i331.photobucket.com/albums/l456/ResuCigam/Troep/Knipsel_zps99e084cb.jpg

Na op Google te hebben gezocht kom ik er nog steeds niet uit: Wie kan mij vertellen waar dit verschil vandaan komt?

We do what we must because we can.

Verwijderd

Mogelijk word het door het type netwerk uit veiligheid niet getoond? Als Chroom denkt dat het een publiek netwerk is kan hij uit voorzorg je de wachtwoorden niet tonen? Of door je bedrijfs netwerk is er beperkte verbinding mogelijk met service?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 13:34 ]

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 12:12
Bedankt voor je reactie, het is een bedrijfsnetwerk maar volgens mij staan de wachtwoorden lokaal. (zie ook hier) Dus ik snap niet waarom in het ene geval er wel een SHOW button is en in het andere geval niet.

We do what we must because we can.