Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo!

Korte tijd geleden ben ik 18 geworden, dit betekent ook dat ik eindelijk zelf een abonnement kan afsluiten. Hoewel ik eerst zat te denken aan een sim only abonnement wil ik toch graag een nieuw toestel, ik heb nu nog een HTC Sensation die toch wel zijn leeftijd begint te tonen.

Na even te zoeken kwam ik op het eerste gezicht bij de S4 Mini uit, voornamelijk door de aantrekkelijk maandelijkse prijs van 32,50 bij een Hi abonnement (75 min, onbeperkt sms en 2GB internet).

Toch zit ik te twijfelen of ik niet beter 10 euro per maand extra kan betalen voor een toestel dat een stuk sneller is en ook veel meer future-proof is aangezien ik er wel 2 jaar aan vast zit. Aan de andere kant kijk ik er dan wel tegenop om iedere maand 42.50 te moeten betalen want ik wil eigenlijk maximaal rond de 30 euro per maand kwijt zijn.

Wat is jullie advies? Graag hoor ik ook of de S4 en de One nou echt te groot zijn voor dagelijks gebruik of dat het allemaal wel meevalt.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 36% gewijzigd door PBskill op 07-08-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yenda
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03-2022
De prijzen voor zowel de S4 als de S4 mini dalen redelijk snel. 2 jaar € 32,50 per maand is € 780,-. Wil je dat kwijt zijn?

Ik heb zelf een S4 en ga een S4 mini voor mijn dochter kopen. Beide zijn erg mooie toestellen en je moet jezelf afvragen of je een hoge prijs hiervoor wilt betalen.

Ik zou je aanraden om te wachten totdat de prijzen voor het toestel dat je perse wilt stabiel zijn. Vaak is het uiteindelijk goedkoper om het toestel te kopen en er een sim-only abonnement bij te nemen. Zeker wanneer je overal Wifi gebruikt, is het vaak niet nodig om een uitgebreid internetpakket te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Hi is wel erg duur. Waarom niet bijv tele2. Dat kan veel geld schelen.
Heb je echt zoveel data nodig?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb eergisteren de S4 mini besteld.
Ik kom van Hi en ben overgestapt naar Vodafone. Waarom? Ik vind de lease constructie niet zo fijn.

Ik ben nu redelijk wat geld kwijt (helaas haha). 2 jaar, 49 euro pm, eerste 6 maanden 24,50 per maand, toestel gratis, maar daar krijg ik dan wel 4G voor en onbeperkt bellen. Je krijgt daarnaast 2GB internet, alleen dat is opzich teveel wanneer je vaak in de gelegenheid bent om gebruik te maken van Wifi.

Ik zat te twijfelen tussen de S4 mini en de HTC One mini. Natuurlijk winnen de grotere broers (S4 en HTC One) het van de kleine, maar deze zijn (nog) duurder en voor mij het belangrijkst; ook groter.
Uiteindelijk is het de S4 mini geworden. Maar dat heeft er ook mee te maken dat de HTC One mini pas in oktober bij Vodafone verkrijgbaar is. Ik heb mijn Blackberry al vanaf april 2011, dus die is behoorlijk aan het einde van zijn Latijn...