Toon posts:

Probleem aansluiten Dreambox op beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn dreambox op mn beamer. Dit wil ik doen via een home cinema set. De hdmi-out van de dreambox heb ik aangesloten op de hdmi-in van de home cinema. De hdmi-out heb ik vervolgens op de beamer aangesloten. Met mijn vorige ziggo kastje werkte dit prima en ook met de playstation heb ik hier geen probleem mee. Als ik de dreambox direct aansluit op de beamer doet deze het wel (heb ik nu gedaan en geluid krijg ik nu door dreambox via scartkabel aan te sluiten op home-cinemaset, maar hierdoor geen surround geluid).

Iemand misschien een idee wat hier fout gaat en hier een oplossing voor heeft? tnx alvast!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:05

Sjaak_Afhaak

Bleh!

- Welke Home Cinema set?
- Welke beamer?
- geen oude HDMI kabels?

Kortom: meer info :)

Hier staat tekst

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
Heb je wel de goeie HDMI geselecteerd?

Edit:

Heb je uitvoer op 720p staan? Die beamer kan geen 1080p volgens mij en als je de Samsung beelduitvoer op 1080p zet, geeft hij geen beeld misschien?

[ Voor 68% gewijzigd door DeBaroN op 06-08-2013 12:15 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

scart is gewoon stereo, het beste wat je eruit kan halen is dolby surround

heb je geen optische uitgang die kan gebruiken ?

[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 06-08-2013 12:13 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
@baronruud: bedoel je juiste kabel in juiste uit/ingang of heeft dit iets met instellingen te maken? Kabels zitten wel juist, ziggo kastje werkte namelijk wel gewoon

@fish: ja klopt, das probleem nu juist :-).. Maar is beste alternatief wat ik tot nu toe kon verzinnen... Optisch ook geprobeerd volgens mij, maar weet niet of ik hiervoor juiste kabel heb.. Liefst gewoon via hdmi

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 12:15 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:14:
@baronruud: bedoel je juiste kabel in juiste uit/ingang of heeft dit iets met instellingen te maken? Kabels zitten wel juist, ziggo kastje werkte namelijk wel gewoon

@fish: ja klopt, das probleem nu juist :-).. Maar is beste alternatief wat ik tot nu toe kon verzinnen... Optisch ook geprobeerd volgens mij, maar weet niet of ik hiervoor juiste kabel heb.. Liefst gewoon via hdmi
Heb je wel de goeie HDMI geselecteerd?

Edit:

Heb je uitvoer op 720p staan? Die beamer kan geen 1080p volgens mij en als je de Samsung beelduitvoer op 1080p zet, geeft hij geen beeld misschien?

Verwijderd

Topicstarter
hmm goeie.. Niet naar gekeken, ga ik vanaaf proberen! tnx!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Er is maar 1 optische kabel ..... dus probeer nog maar een keer (net zo goed als hdmi hoor)

Iperf

Pagina: 1