Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
help,

sinds een aantal dagen wordt mijn scherm zwart zodra ik een nummer kies om te bellen. Ik heb gewoon verbinding maar moet daarna mijn telefoon uit en aan zetten. Heb inmiddels de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en met de laatste android. Dit help niet.
Iemand dit al eerder meegemaakt en nog belangrijker heeft er iemand een oplossing?
Het betreft een Galaxy S2 unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Dat heb ik ook, maar dan alleen wanneer ik de telefoon dicht bij mijn gezicht houd dmv. de proximity sensor.

Misschien is je proximity sensor stuk, of zit er iets voor? Ik weet niet waar die sensor bij jouw precies zit, maar bij mij zit deze in het midden boven het scherm.

Dit zou mijn eerste gok zijn...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
sensor is niet stuk, screenprotector zat los en zat voor de sensor. Probleem is opgelost.
Heel erg bedankt voor de tip( excuses dat ik er zelf niet aan gedacht hebt maar soms zie je het zelf niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Moet je het toestel echt helemaal uit en dan weer aanzetten? Of alleen de homeknop een keer in drukken? Dat laatste heb ik ook bij mijn S4.

EDIT:

Is al opgelost zie ik! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door kendo op 06-08-2013 12:02 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
probleem s reeds opgelost.
Mag slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Goed dat het opgelost is. Uiteraard geen probleem en succes met je Android-phone. :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Pagina: 1