d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Over het samenvoegen van de onderwerpen zijn al de nodige topics geweest, maar de comments sectie tussen de 2 gelijk laten lopen (comment geplaatst bij de een komt ook onder de ander) lijkt mij wel handig.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat die discussie was geweest vermoedde ik al. Dat is ook niet wat ik irritant vind (welliswaar onhandig, maar dat is puur mijn mening).Raven schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:29:
Over het samenvoegen van de onderwerpen zijn al de nodige topics geweest, maar de comments sectie tussen de 2 gelijk laten lopen (comment geplaatst bij de een komt ook onder de ander) lijkt mij wel handig.
Soms zeg ik iets zinnigs, en merk ik dat er slechts 8 comments zijn. Waar over hetzelfde onderwerp aan de andere kant wel 200 comments (en waarschijnlijk dus ook views) zijn. Jammer dat je dit dan mist.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bij de losse video's gewoon een link zetten naar de review waar de video vandaan komt ("deze video is deel van [link van ander artikel]") en de reacties uitzetten lijkt mij het verstandigste.
Als je de reacties van de review ook bij de losse video gaat plaatsen (en andersom), dan ga je verwarring krijgen. Omdat bijvoorbeeld iemand reageert op een stukje tekst uit de review en een ander die tekst niet ziet bij de losse video en denkt "waar heb je het over?!" en erop gaat reageren
Als je de reacties van de review ook bij de losse video gaat plaatsen (en andersom), dan ga je verwarring krijgen. Omdat bijvoorbeeld iemand reageert op een stukje tekst uit de review en een ander die tekst niet ziet bij de losse video en denkt "waar heb je het over?!" en erop gaat reageren
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 06-08-2013 15:39 ]
The devil is in the details.