Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een nieuw topic aangemaakt en ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen last hebben van het probleem weergegeven in het filmpje hieronder.

Ik merkte dat mijn respons op een deel van mijn scherm niet werkte. Zodra ik een bericht aan het tikken was merkte ik dat het linker deel van mijn qwerty-toetsenbord niet goed reageerde, maar ik kon niks aan het scherm zien. Toen heb ik een teken-appje gedownload om te checken wat er gebeurde. En mijn vermoeden werd helaas werkelijkheid een deel van het touchscreen reageert (bijna)niet. Zijn er meer mensen met dit probleem?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Od6emB5KB6k&feature=youtu.be]

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Nog nooit zoiets gezien. Ik hoop dat je nog garantie hebt. :)

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Tja al hebben meerdere mensen dit, kwestie van opsturen en ter reparatie aanbieden.

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 15:20
Heel raar dit. Ik heb nog niet eerder van dit probleem gehoord.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hem ook ter reparatie aanbieden... Maar blijft vreemd :-s

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb het wel eens vaker gezien op telefoons (Youtube), komt met enige regelmaat voor.

Verwijderd

ik denk dat er een deel is uit gevallen, en er niks kapot is. maar gewoon sturen
Pagina: 1