Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Huawei Ascend P6: niet allleen dun, maar ook mager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de review staat het k#t-woord in de tweede screenshot (die met Bassie). Ik vind dit een beetje ongepast op een professionele site als deze. Ergens in een reactie, ok, maar niet in een redactioneel artikel.

En de specs pagina bestaat alleen uit het woord 'dus'.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 08:10 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
De specs pagina is leeg, heeft alleen

"dus" er staan :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RiGhTeOuS
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-11 07:24
Er zit een foutje in de titel: aLLLeen moet aLLeen zijn (dus met 2x L ipv 3x L)

G.don

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Ahum specs-pagina en titel fixed.

Voor wat betreft de vermelding van Kut: dat is een plaatsnaam in Afghanistan. Beetje humor mag wel toch?

Verwijderd

Op pagina 2, over de speaker staat dit:

"Een andere, meer begrijpelijkere keuze zit bij de speaker. Wie een filmpje kijkt en de telefoon plat op tafel legt, dempt het geluid daarmee. De telefoon waar Huawei het design van heeft geleend, heeft de speaker slim genoeg aan de onderkant van het toestel zitten - een veel betere keuze bij een volledig platte behuizing. De speaker is overigens prima qua volume."

Dit klopt dan toch niet? Bij een vlakke onderkant, zou een speaker juist aan de onderkant gedempt worden..

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:26:
Op pagina 2, over de speaker staat dit:

"Een andere, meer begrijpelijkere keuze zit bij de speaker. Wie een filmpje kijkt en de telefoon plat op tafel legt, dempt het geluid daarmee. De telefoon waar Huawei het design van heeft geleend, heeft de speaker slim genoeg aan de onderkant van het toestel zitten - een veel betere keuze bij een volledig platte behuizing. De speaker is overigens prima qua volume."

Dit klopt dan toch niet? Bij een vlakke onderkant, zou een speaker juist aan de onderkant gedempt worden..
Zat het net te lezen, en begreep er ook al niks van. Misschien zitten de speakers aan de zijkant ? Ik zou de boel nog eerst even goed checken nog.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Iets aangepast
Een andere, meer begrijpelijkere keuze zit bij de speaker. Deze is aan de achterkant geplaatst omdat er verder nergens plek was. Wie een filmpje kijkt en de telefoon plat op tafel legt, dempt het geluid daarmee. De telefoon waar Huawei het design van heeft geleend, heeft de speaker slim genoeg aan de onderkant van het toestel zitten - een veel betere keuze bij een volledig platte behuizing. De speaker is overigens prima qua volume.

Verwijderd

Ik zou gewoon de 1 na laatste zin weglaten.

• nickelz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-02-2021
De titel bevat nog steeds de 3x l in "niet allleen dun,...."

I am Keen on IT

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Voor wat betreft de vermelding van Kut: dat is een plaatsnaam in Afghanistan. Beetje humor mag wel toch?
Irak zelfs. Iemand in mijn Facebook postte ten tijde van het schrijven van de review een link naar dit geniale filmpje uit Kopspijkers (ten tijde van de inval in Irak in 2003). Daar komt de inspiratie vandaan ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik een beetje mis is de vergelijking met andere Chinese merken. Bijvoorbeeld Oppo, ook een traditioneel Chinees merk dat nu internationaal wilt verkopen. Zit in de zelfde prijsklasse maar levert wel een beter toestel af.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

In de video review zit een gedeelte waar het geluid out of sync is. Op zich best toepasselijk om een bruce lee effect te hebben in de review van een chinees product. Maar als je er op let is het best hinderlijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 19:00
Ik wil even kwijt dat ik de presentatie van de videoreview zo goed vind. In voorgaande reviews stond er wel eens commentaar onder van dat het wel wat enthousiaster/sneller mocht en met meer gebaren ofzo en dat vond ik deze keer heel goed gaan. Ook de intonatie was goed en ik vond het prettig om naar te luisteren en kijken. Goed werk, Arnoud. ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom staat de iPhone 4 in de vergelijkingstabellen en niet wat actueler spul?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
Delerium schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:37:
Waarom staat de iPhone 4 in de vergelijkingstabellen en niet wat actueler spul?
Waarschijnlijk omdat de iPhone 4 de enige telefoon is met iOS met een soortgelijke prijs. Je hebt zo wel iets met iOS, maar zoals in de review ook wordt aangegeven is de P6 op bijna alle vlakken beter: "De P6 lijkt zoals gezegd wel wat op deze iPhone, maar de P6 is in vrijwel alle opzichten superieur aan deze iPhone 4."

De iPhone 5 is een stuk duurder wat het tot een oneerlijke vergelijking maakt.

Wellicht kan hier binnenkort verandering in komen als die budget iPhone er is.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nonstop decay schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:34:
Ik wil even kwijt dat ik de presentatie van de videoreview zo goed vind. In voorgaande reviews stond er wel eens commentaar onder van dat het wel wat enthousiaster/sneller mocht en met meer gebaren ofzo en dat vond ik deze keer heel goed gaan. Ook de intonatie was goed en ik vond het prettig om naar te luisteren en kijken. Goed werk, Arnoud. ;)
Dank je wel!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 12:54
Over de video gesproken: beeld klopt niet met audio op 3:30-3:34.

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
DaCoTa schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:41:
Over de video gesproken: beeld klopt niet met audio op 3:30-3:34.
Er was idd iets niet helemaal goed gegaan bij de export van deze videoreview. Is als het goed is, nu opgelost. :)
Pagina: 1