Ok, de situatie:
Ik heb afgelopen Zaterdag een geldige, ongebruikte licentie van McAfee Security Center verkocht voor 8 euro aan Rik0101.
[Verwijderde gebruiker]
V&A aangeboden: 8x McAfee Internet Security
Het lukt hem blijkbaar niet om McAfee Security Center te installeren. De officiële McAfee Security Center trial download loopt om wat voor reden dan ook vast bij hem.
Ik heb hem ook een zip en een iso gestuurd van de originele installatie cd, ook deze liepen vast.
Mij lukt het wel met diezelfde download.
http://i.imgur.com/NyWthhA.png
Hij wil zijn geld terug.
Ik voel daar niet veel voor aangezien er met het product wat ik geleverd heb, namelijk een geldige McAfee licentie niets mis is.
Overigens zou ik dus ook een 2 dagen oude account op zijn woord moeten geloven dat hij de licentie niet geactiveerd heeft.
Laatste contact is op Maandag 05 augustus 2013 23:37 geweest
Ik heb hem een link gestuurd naar dit topic dus hij zal zich hier neem ik aan wel melden.
Ik heb afgelopen Zaterdag een geldige, ongebruikte licentie van McAfee Security Center verkocht voor 8 euro aan Rik0101.
[Verwijderde gebruiker]
V&A aangeboden: 8x McAfee Internet Security
Het lukt hem blijkbaar niet om McAfee Security Center te installeren. De officiële McAfee Security Center trial download loopt om wat voor reden dan ook vast bij hem.
Ik heb hem ook een zip en een iso gestuurd van de originele installatie cd, ook deze liepen vast.
Mij lukt het wel met diezelfde download.
http://i.imgur.com/NyWthhA.png
Hij wil zijn geld terug.
Ik voel daar niet veel voor aangezien er met het product wat ik geleverd heb, namelijk een geldige McAfee licentie niets mis is.
Overigens zou ik dus ook een 2 dagen oude account op zijn woord moeten geloven dat hij de licentie niet geactiveerd heeft.
Laatste contact is op Maandag 05 augustus 2013 23:37 geweest
Dit topic dus zodat hij het niet hoeft te doen.Nogmaals je levert niet wat je belooft, wilt niet luisteren en vervolgens dupeer je je klant: Jammer dan, geld weg.
Ik voel me bestolen en zal hiervan zeker melding gaan maken. Ik geef je nog een kans: Slaap er een nachtje over. Ik hoop morgen een beter bericht van je te vernemen.
Ik heb hem een link gestuurd naar dit topic dus hij zal zich hier neem ik aan wel melden.
[ Voor 6% gewijzigd door Shamalamadindon op 05-08-2013 23:50 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!