Problemen bij verkoop McAfee licentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ok, de situatie:

Ik heb afgelopen Zaterdag een geldige, ongebruikte licentie van McAfee Security Center verkocht voor 8 euro aan Rik0101.

[Verwijderde gebruiker]

V&A aangeboden: 8x McAfee Internet Security

Het lukt hem blijkbaar niet om McAfee Security Center te installeren. De officiële McAfee Security Center trial download loopt om wat voor reden dan ook vast bij hem.
Ik heb hem ook een zip en een iso gestuurd van de originele installatie cd, ook deze liepen vast.

Mij lukt het wel met diezelfde download.
http://i.imgur.com/NyWthhA.png

Hij wil zijn geld terug.
Ik voel daar niet veel voor aangezien er met het product wat ik geleverd heb, namelijk een geldige McAfee licentie niets mis is.
Overigens zou ik dus ook een 2 dagen oude account op zijn woord moeten geloven dat hij de licentie niet geactiveerd heeft.

Laatste contact is op Maandag 05 augustus 2013 23:37 geweest
Nogmaals je levert niet wat je belooft, wilt niet luisteren en vervolgens dupeer je je klant: Jammer dan, geld weg.
Ik voel me bestolen en zal hiervan zeker melding gaan maken. Ik geef je nog een kans: Slaap er een nachtje over. Ik hoop morgen een beter bericht van je te vernemen.
Dit topic dus zodat hij het niet hoeft te doen.
Ik heb hem een link gestuurd naar dit topic dus hij zal zich hier neem ik aan wel melden.

[ Voor 6% gewijzigd door Shamalamadindon op 05-08-2013 23:50 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Voor hier lees ik iets wat ik van twee kanten snap. Jouw kant begrijp ik helemaal maar als om een of andere reden de key bij de koper niet werkt snap ik dat deze niet tevreden is. Dit soort dingen zijn altijd lastig maar de oplossing kan simpel zijn? Verkoop de key opnieuw en als deze nog niet geactiveerd was betaal je pas terug. Heb jij je controle en de koper zijn geld terug.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
De key werkt, hij krijgt om de een of andere reden de installatie niet aan de praat.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als de installatie niet werkt zal hij contact moeten opnemen met McAfee support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Als die kerel onbekwaam is in het installeren/troubleshooten is dat zijn eigen probleem.
Jij hebt je aan de verkoop gehouden en daarmee is het af.

Hij is nieuw en heeft net een account aangemaakt.
Ik heb erg het SCAM gevoel hierbij.....

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.