Heej allemaal,
Ik heb hier een jaar 2 jaar oude laptop van asus K72F series.
Het probleem ermee is: hij valt uit na windows logo... Opnieuw geïnstalleerd en bij de 1e keer opstarten zat ik in windows geen probleem dus. Hij moest opnieuw opgestart worden en vervolgens viel hij gewoon weer uit na het windows logo. Om heel precies te zijn windows logo-> afbeelding van asus dus niet standaard achtergrond van windows en ik heb de muis in beeld en het scherm flikkert 1 keer zwart en we zijn weer bij bootscreen
laptop is niet warm geen stof accu er al uit gelaten nogmaal opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt. Hardware probleem? of iets in de bios? ik weet het niet meer...
Graag jullie hulp alvast bedankt
Windows 7 ult legaal
64 bit intel P6100 2.00ghz
4 gb ram
standaard vga ding stond verder niks bij.
Ik heb hier een jaar 2 jaar oude laptop van asus K72F series.
Het probleem ermee is: hij valt uit na windows logo... Opnieuw geïnstalleerd en bij de 1e keer opstarten zat ik in windows geen probleem dus. Hij moest opnieuw opgestart worden en vervolgens viel hij gewoon weer uit na het windows logo. Om heel precies te zijn windows logo-> afbeelding van asus dus niet standaard achtergrond van windows en ik heb de muis in beeld en het scherm flikkert 1 keer zwart en we zijn weer bij bootscreen
Graag jullie hulp alvast bedankt
Windows 7 ult legaal
64 bit intel P6100 2.00ghz
4 gb ram
standaard vga ding stond verder niks bij.