Toon posts:

Password aanvraag werkt niet. HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om een of andere vreemde reden werd mijn password niet geaccepteerd, dus klikte ik op 'Wachtwoord vergeten?' Normaal krijg je dan een nieuw paswoord opgestuurd. Nu kreeg ik echter een mailtje met de opdracht een link aan te klikken om de passwordaanvraag te bevestigen. Maar toen kwam ik weer terecht op het scherm van 'Wachtwoord vergeten?' Als ik daar mijn naam invulde, kreeg ik wéér een maitlje als hiervoor en kwam ik wéér op dezelfde pagina terecht.

Ik heb het drie keer geprobeerd, en drie keer gebeurde hetzelfde. Ten einde raad heb ik dus maar even een nieuw account aangemaakt. Ik zou echter heel graag weer mijn oude account gebruiken, op naam van 'hellogoodbye'! HELP!

Volgens mij werkt die nieuwe procedure nog niet echt goed...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Jawel hoor, maar je moet dan zelf even terug naar de index gaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
???? Ik snap er geen flikker van. Ik kom elke keer gewoon terecht op die Passmailer. Niks geen nieuw wachwoord. Hoe krijg ik verdorie dat nieuwe wachtwoord? Dat moet ik toch ook via de mail krijgen? Hoezo, terug naar de Index? Ben ik achterlijk? Erg gebruiksvriendelijk vind ik het allemaal niet...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

had ik ook; kreeg alleen maar bevestigings linkjes die leiden tot nieuwe bevestigings linken. :? ff floris oid meelen
edit:
niet FLORIS meelen, meel gathering@tweakers.net
arme floris raakt helemaal overwerkt :( .
staat toch ook oid (of iemand dergelijks)
Zo beter?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op dinsdag 05 juni 2001 17:38 schreef bombadil het volgende:
had ik ook; kreeg alleen maar bevestigings linkjes die leiden tot nieuwe bevestigings linken. :? ff floris oid meelen
Jah joh, val mij maar weer lastig, ik heb toch niks anders te doen NOT.

Een mailtje naar <a href="mailto:gathering@tweakers.net">gathering@tweakers.net</a> doet wonderen :)

Bericht hierboven