wij hebben al een jaar onsbrabannet met de Amino M540 HD pvr , dit heeft altijd gewerkt met twee 200mb powerline adapters
echter sinds een anderhalve week heb ik problemen met televisie kijken, zie hieronder de feiten op een rijtje
-televisie valt uit of begint te haperen
-uitzending gemist kan ik wel gewoon kijken
-opgenomen programma's ook, dit staat natuurlijk op de pvr
-resetten van modem of Amino M540 geeft geen oplossing
-andere powerline adapters aangeschaft van 500mb speciaal voor AV, geen oplossing
-met utp kabel geen enkel probleem
punt is dat het altijd heeft gewerkt en bij de aanschaf door mij hier speciaal naar gevraagd is.
mijn idee is dat er een update is geweest van het modem of Amino M540 waardoor het niet meer werkt
de gehaalde snelheid die ik meet met mijn laptop is 20mb die uit de powerline adapter komt, dit is dus de snelheid die in de Amino M540 komt
ons brabantnet heeft geen oplossing, men geeft aan dat ze geen garantie geven op hte werken met powerline adapters
bij kpn word het overigens wel ondersteund..
graag jullie idee , ervaring en mogelijk de oplossing
echter sinds een anderhalve week heb ik problemen met televisie kijken, zie hieronder de feiten op een rijtje
-televisie valt uit of begint te haperen
-uitzending gemist kan ik wel gewoon kijken
-opgenomen programma's ook, dit staat natuurlijk op de pvr
-resetten van modem of Amino M540 geeft geen oplossing
-andere powerline adapters aangeschaft van 500mb speciaal voor AV, geen oplossing
-met utp kabel geen enkel probleem
punt is dat het altijd heeft gewerkt en bij de aanschaf door mij hier speciaal naar gevraagd is.
mijn idee is dat er een update is geweest van het modem of Amino M540 waardoor het niet meer werkt
de gehaalde snelheid die ik meet met mijn laptop is 20mb die uit de powerline adapter komt, dit is dus de snelheid die in de Amino M540 komt
ons brabantnet heeft geen oplossing, men geeft aan dat ze geen garantie geven op hte werken met powerline adapters
bij kpn word het overigens wel ondersteund..
graag jullie idee , ervaring en mogelijk de oplossing