Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pluggy, werkt het?

Pagina: 1
Acties:

• CleoMatra
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-08-2013
Hallo,

Ik heb een vraag over een Pluggy..

(http://www.csmcomputerser...th=379&products_id=154189)

Mijn TV heeft een HDMI aansluiting (geen interactieve HD recorder, wel digitaal), maar mijn PC heeft geen HDMI. Gaat een Pluggy voor mij werken? Heeft iemand ervaring met dit ding? Kan ik hiermee inderdaad via mijn laptop internetten op de tv?

Groet
Ellen

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:51

Ypho

Allround Nerd

Wat wil je eigenlijk precies? Het scherm van je laptop op je TV laten zien? Of gewoon Youtube filmpjes kijken, ongeacht hoe?

Ik ken het apparaatje zelf niet, maar het doet mij denken aan een Raspberry Pi-achtig apparaatje, een soort "mini computertje". Ik kan niet zo snel vinden of je het ding kunt bedienen met je laptop, je kunt wel een applicatie voor je telefoon krijgen om hem te bedienen (of een afstandbediening).

Je hebt het ook over een HD recorder, wellicht bedoel je decoder, maar dit apparaatje staat volledig los van je huidige TV abonnement, decoder etc. Je hebt alleen maar een internetverbinding nodig om een Pluggy te laten werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Ypho op 05-08-2013 09:59 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Zo te zien is het een standaard Android device die dit OS draait op je tv.
Zoals ik het lees moet je dan via een app op je telefoon/tablet de tekst invoeren en muis gebruiken.
Je kunt beter een stickje van deze website kopen: http://androidstick.nl/
Daar moet je dan een los toetsenbord (bij accesoires) bij kopen, maar dan heb je niets anders dan een stick in je hdmi-poort in de tv steken, draadloos internet en draadloos toetsenbord (met mousepad). Als je dan je stick opstart zie je Android, hier kun je hetzelfde mee wat je ook op je Android smartphone kunt.
Al vrees ik wel dat de hardware iets achterligt, dus AngryBirds en zwaardere games zullen niet (goed) draaien...

Ohja, dan heb je geen laptop nodig, dit is een puur op zichzelf staand apparaatje.

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
er schijnt nu een nieuwere versie aan te komen, welke Ultra HD kwaliteit kan verwerken.
namelijk de Pluggy Ultra HD, 4K2K. :?
Ultra HD werkt volgens mijn volgens het H.265 HEVC compressie techniek protocol, ofwel 4K2K?
er wordt ook gesproken over H.264 MPEG4 kunnen deze met elkaar overweg, of is het vergelijkbaar?
mijn tv zegt dat het via eerder genoemde H.264 werkt bij 24,25 en 30 Hz.
Wie kan me hier verder meer duidelijkheid over geven??