Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe video kaart voor het systeem hieronder. De gene die ik nu heb begint wat kuren te vertonen; HDMI naar tv flikkert (Kabel is goed!) en sinds 2 dagen zijn ook de kleuren op mijn beeldscherm wazig aan het worden. Systeem als een los gehad en schoongespoten met een busje lucht (ik heb 10 jaar pc's gebouwt, deze ook) maar dat mocht niet baten.
Ik zit dus te denken aan een nieuwe video kaart, want ik vind het systeem verder nog wel goed draaien.
Wat ik er mee wil is
Belangrijk is dat is GEEN NVIDA wil, heb ik zeer slechte ervaringen mee. Radeon chip is een must.
De kaart getoont in mijn systeem overview is niet helemaal de gene die ik heb, maar denk dat hij wat oud is en nergens meer verkocht word, maar het is wel een 5700 serie kaart.
Hier mijn systeem op dit moment:
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik ben op zoek naar een nieuwe video kaart voor het systeem hieronder. De gene die ik nu heb begint wat kuren te vertonen; HDMI naar tv flikkert (Kabel is goed!) en sinds 2 dagen zijn ook de kleuren op mijn beeldscherm wazig aan het worden. Systeem als een los gehad en schoongespoten met een busje lucht (ik heb 10 jaar pc's gebouwt, deze ook) maar dat mocht niet baten.
Ik zit dus te denken aan een nieuwe video kaart, want ik vind het systeem verder nog wel goed draaien.
Wat ik er mee wil is
- Goed kunnen gamen, geen high end games, maar wil wel ie RIFT in max graphics spelen
- Video (AE) en Photoshop kunnen werken, met een beetje normale snelheid. Met AE maak ik geen supercomplexe dingen tot nu toe.
- Vloeiend kunnen streamen terwijl ik ie het bovengenoemde spel speel.
Belangrijk is dat is GEEN NVIDA wil, heb ik zeer slechte ervaringen mee. Radeon chip is een must.
De kaart getoont in mijn systeem overview is niet helemaal de gene die ik heb, maar denk dat hij wat oud is en nergens meer verkocht word, maar het is wel een 5700 serie kaart.
Hier mijn systeem op dit moment:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 860 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55D Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX HD5770 1GB GDDR5 PCI-E (HD-577A-ZNFA) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.11 ST31000333AS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | G.Skill RipjawsX D3 8GB 1600-999 RipjawsX GSK | € 61,80 | € 61,80 |
| 1 | Cooler Master Real Power M620 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Adata S510 120GB | € 74,95 | € 74,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 214,65 | |
Alvast bedankt voor de reactie.