Is gewoon persoonlijke voorkeur, ook hier een mix van Windows 8 en Windows 7. Game PC en mijn Domein Laptop op Windows 8. Vooral omdat de toekomst toch Windows 8 komt en ik ervaring mee kan opbouwen. De laptop van mijn vriendin en mijn desktop PC beide op Windows 7, omdat ik ook nog met Windows 7 werk. Mijn test VM's op Hyper-V Windows 8 en Windows 7, vooral om te testen met Group Policies, XenApp, XenDesktop en de gevolgen van beleid in Active Directory en dergelijke.
Maar gezien mijn ervaringen op mijn Game PC, dan stap ik niet meer van Windows 8 af. Ondanks dat het zo nu en dan wennen is.
Maar ook omdat ik veel met Server 2012 werk tegenwoording en deze steeds meer richting Windows 8 aan gaat zitten qua beheer en interfaces. Overigens prefereer ik Server 2012 boven Server 2008R2 behalve voor producten die op 2012 nog niet (goed) werken.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.