Windows 7 of 8?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 14:44
Hallo!

Ik ben van plan om mijn pc opnieuw te gaan installeren. Weet alleen niet of ik het bij Windows 7 hou, of toch naar Windows 8 zal overstappen. Wat zal ik doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb beide draaien, persoonlijk werk ik nu al fijner met Windows 8 dan met 7.

Enkel de wat technischere aspecten zijn hier en daar wat beter met Windows 7 (sneller te vinden), terwijl het taakbeheersysteem weer fijner is in Win8.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 14:44
Fietsbel schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 13:06:
Een broodje kip of kroket, wat zal ik eten?....

Je weet zelf toch wel wat je wilt?
Beide ;D

.. Ik bedoelde gewoon wat slimmer was.. Ik ken Windows 7 nu als mijn broekzak, maar weet niet of ik over zal stappen naar W8.. Ik heb goede game PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou een trail op een vm zetten dan merk je het snel zat
MSDN: Windows 8.1 Preview for Developers

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Is gewoon persoonlijke voorkeur, ook hier een mix van Windows 8 en Windows 7. Game PC en mijn Domein Laptop op Windows 8. Vooral omdat de toekomst toch Windows 8 komt en ik ervaring mee kan opbouwen. De laptop van mijn vriendin en mijn desktop PC beide op Windows 7, omdat ik ook nog met Windows 7 werk. Mijn test VM's op Hyper-V Windows 8 en Windows 7, vooral om te testen met Group Policies, XenApp, XenDesktop en de gevolgen van beleid in Active Directory en dergelijke.

Maar gezien mijn ervaringen op mijn Game PC, dan stap ik niet meer van Windows 8 af. Ondanks dat het zo nu en dan wennen is.

Maar ook omdat ik veel met Server 2012 werk tegenwoording en deze steeds meer richting Windows 8 aan gaat zitten qua beheer en interfaces. Overigens prefereer ik Server 2012 boven Server 2008R2 behalve voor producten die op 2012 nog niet (goed) werken.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kan: tot eind deze maand wachten. Dan komt de winkelversie van Windows 8.1 via MSDN/Technet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Doe je lekker Win8 met classic start menu. Heb je een beetje van allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch maar voor 8 gaan puur en alleen omdat MS komende jaren windows 7 gebruikers zoveel mogelijk gaan dwarszitten om windows 8 door de strot te duwen. Je ziet het nu al met dx11.1 exclusief voor windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Laat de HK-replies verder achterwege SVP

Ik heb het topic opgeschoond

Daarbij wil ik de TS vragen om zijn post eerst eens even wat te voorzien van meer informatie, want zoals dit topic er nu uitziet is het natuurlijk niet discussie waardig.

[ Voor 48% gewijzigd door TheVMaster op 05-08-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik ben ook super fan van Windows 7, maar ik draai nu alleen maar Windows 8. Ik heb een classic-startbutton erop gezet en hoef echt niets anders meer. Mijn advies dus: Win8 met een startbutton en klaar. Het lijkt ook net allemaal wat soepeler te draaien...
Pagina: 1