Ik zie het alweer gezellig misgaan bij nieuws: Regering Obama heft importverbod op oudere iPhones en iPad op met veto. Posts voor/tegen het besluit zonder enige onderbouwing, gezeik over moderaties, bakken -1s, enzovoort.
Is het geen optie om artikelen binnen de bekende groep onderwerpen voor plaatsing te voorzien van een duidelijk gemarkeerde (als +3 maar dan in roodtint, mooi uitroepteken waar de score normaal staat, maak het +4, crew only, fixed mod) first post van crew waarin de hoogtepunten van de regels omtrent posts (eventueel toegespitst op het onderwerp) onder de aandacht worden gebracht. Idealiter kan er niet op gereageerd worden (maar dat zou wel eens een technische uitdaging kunnen zijn).
Zoiets dus:
p.s.: ik zou die verwijzing naar het netiquette-document in de AV vervangen door specifiekere regels, dat document is heftig gedateerd...
Is het geen optie om artikelen binnen de bekende groep onderwerpen voor plaatsing te voorzien van een duidelijk gemarkeerde (als +3 maar dan in roodtint, mooi uitroepteken waar de score normaal staat, maak het +4, crew only, fixed mod) first post van crew waarin de hoogtepunten van de regels omtrent posts (eventueel toegespitst op het onderwerp) onder de aandacht worden gebracht. Idealiter kan er niet op gereageerd worden (maar dat zou wel eens een technische uitdaging kunnen zijn).
Zoiets dus:
Bij spaarzaam gebruik blijft dat bericht in ieder geval opvallen, als die topics dan wat extra aandacht van crew en promods krijgen is het misschien een klein beetje in te dammen.Uiteraard zijn we erg blij met reacties van tweakers, maar in het verleden is gebleken dat nieuws over dit onderwerp bijzonder felle discussies op kan roepen. We willen iedereen even herinneren aan de belangrijkste regels:Dit topic zal strikt gemodereed worden, ongepast gedrag wordt niet getolereerd.
- ...
- ...
- ...
p.s.: ik zou die verwijzing naar het netiquette-document in de AV vervangen door specifiekere regels, dat document is heftig gedateerd...