Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Desktop valt uit na slaapstand

Pagina: 1
Acties:

• Akinovich
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-10-2020
Hallo

Ik heb dus een probleem mijn pc gaat willekeurig als ik aan het gamen ben op internet aan het surfen ben of andere dingen aan het doen ben zomaar op slaapstand terwijl ik gewoon mee bezig ben. Als hij in slaapstand is en ik druk bijvoorbeeld 2x op spatie om hem weer wakker te maken gaat ie automatisch afsluiten. geen flauw idee hoe dit kan ik heb power options veranderd werktte niet. Windows geupdate werkte ook niet.
Het kan er misschien mee te maken hebben dat ik mijn pc aangesloten heb via HDMI naar een reciever en de receiver naar de tv want soms verlies ik ook voor 5-10 seconde beeld.
Iemand enig idee?

Verwijderd

Hoe warm wordt je pc op zo'n moment?

• Akinovich
het is tijdens surfen max 50 graden gpu 40 graden cpu
tijdens gamen is het hoger natuurlijk
het is denk ik geen hitte probleem want heb het soms ook gewoon alleen met muziek luister

Verwijderd

Sinds dat alle problemen de internetkaart benuttigen is misschien daar iets mis mee?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Geef eens wat meer info over je hardware. Met een "hij valt uit" zijn we natuurlijk niets.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Akinovich
Mijn pc heb ik zelf in elkaar gezet en dit zijn de specs

Intel i5-3570K
ASRock B75 Pro3-M
2x 4Gb DDR3 Dual channel werkgeheugen
2 HDD''s
HD 7870 XT Jokercard
Coolermaster GX Lite 600 watt voeding

En het is echt heel random wanneer die op slaapstand springt
Pagina: 1