Het volgende is het geval. Vandaag wilde ik upgraden van AMD Catalyst driver 13.1 naar 13.4. Netjes gedeinstalleerd eerst en toen de meest recente (13.4) dus proberen te installeren. Echter vanaf hier gaat het bergafwaarts. De installer installeert alleen een of andere HDMI audio driver. Verder helemaal niks.
Mijn systeem:
1 Intel Core i5 3450 Boxed
1 MSI H77MA-G43
1 XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation
1 Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
1 Fractal Design Define Mini
1 Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
1 LG GH24NS90 Zwart
1 XFX Pro 550W
1 Samsung 830 series 128GB
Snap er geen zak van, dit is tot op heden prima gegaan. Ik mis dus de display driver. Deinstall overigens gedaan met AMD uninstall utility. Mag verder niet baten.
Iemand een idee hoe dit te fixen?
edit
wat extra info nog...DriverSweeper ook geprobeerd, deze vind niks na Analyse.
Het probleem doet zich ook voor bij oudere versies van de drivers. Het bevat meerdere files (HDMI sound driver, SDK driver of iets dergelijks en Application installer...nooit meer de display driver zelf)
edit2
Wellicht nog wat extra info die nuttig kan zijn... Ik kreeg ook een foutmelding bij de 13.8 bèta... "cant install" (zonder verdere specificatie. Als iemand me in de juiste richting kan sturen, zou mooi zijn.. Ten einde raad!
Maak volgende keer aub gebruik van de "Wijzig" functie rechtsbovenaan de post wanneer je nieuwe informatie toe te voegen hebt en zelf de laatste reactie van de afgelopen 24u was.
Mijn systeem:
1 Intel Core i5 3450 Boxed
1 MSI H77MA-G43
1 XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation
1 Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
1 Fractal Design Define Mini
1 Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
1 LG GH24NS90 Zwart
1 XFX Pro 550W
1 Samsung 830 series 128GB
Snap er geen zak van, dit is tot op heden prima gegaan. Ik mis dus de display driver. Deinstall overigens gedaan met AMD uninstall utility. Mag verder niet baten.
Iemand een idee hoe dit te fixen?
edit
wat extra info nog...DriverSweeper ook geprobeerd, deze vind niks na Analyse.
Het probleem doet zich ook voor bij oudere versies van de drivers. Het bevat meerdere files (HDMI sound driver, SDK driver of iets dergelijks en Application installer...nooit meer de display driver zelf)
edit2
Wellicht nog wat extra info die nuttig kan zijn... Ik kreeg ook een foutmelding bij de 13.8 bèta... "cant install" (zonder verdere specificatie. Als iemand me in de juiste richting kan sturen, zou mooi zijn.. Ten einde raad!
Maak volgende keer aub gebruik van de "Wijzig" functie rechtsbovenaan de post wanneer je nieuwe informatie toe te voegen hebt en zelf de laatste reactie van de afgelopen 24u was.
[ Voor 31% gewijzigd door Ultraman op 05-08-2013 09:08 . Reden: posts samengevoegd ]