Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

coax (tv) overbrengen naar computer - betere manier ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Coax (ronde aansluiting van de TV)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/RG-59.jpg/180px-RG-59.jpg

Momenteel breng ik de coax (die beneden toekomt) over op een draadloos signaal, met onderstaand bakje.
Afbeeldingslocatie: http://www.tandy-neerpelt.be/Medias/Webshop1/515435_a.gif
Dit werkt redelijk goed, maar ik heb storing wanneer er in de keuken gekookt wordt of bij onweders of soms wil het gewoon niet goed lukken om onverklaarbare redenen.

De TV signaal lees ik binnen in mijn computer via een Tv kaart (hauppauge)

Is er iets beter op de markt om dit te verwezelijken ?
Boren is onmogelijk (dit is een huurwoning), een kabel bijtrekken naar boven is ook niet mogelijk, ik heb reeds telefoon & internet (lan) naar boven getrokken.
Nu kan er echt niets meer bij :P

Kan je een TV-signaal overbrengen via het elektriciteitnet of via de lan kabel 8)7

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Het volledige signaal heeft veel te veel bandbreedte voor power(lan). Welke tv aanbieder heb je? Als deze een dvb-c signaal aanbiedt kun je mogelijk beneden een HD Homerun neerzetten die het digitale signaal je netwerk opgooit.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:50:
Het volledige signaal heeft veel te veel bandbreedte voor power(lan). Welke tv aanbieder heb je? Als deze een dvb-c signaal aanbiedt kun je mogelijk beneden een HD Homerun neerzetten die het digitale signaal je netwerk opgooit.
Het is gewoon een analoog signaal dat op de kabel zit.
ik heb geen digitale televisie.

Mijn videorecorder heeft wel een Composietvideo uitgang aan.
Hier heb ik ooit nog een "video graber" aangekoppeld, maar toen stond de computer naast de TV.
Ik kan nooit een composiet video signaal of coax naar boven trekken, de vorige kabels konden al moeilijk door het elektriciteitsbuisje.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb mijn huurwoningen hardstikke lek geboort. (figuurlijk)

Als je de gaatjes maar weer opvult bij vertrek.

Iperf